شمانیوز
شما نیوز

پیگیری مشکلات فرهنگیان ادامه دارد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: مسائل و مشکلات فرهنگیان با تشکیل کمیته‌ای توسط نمایندگان مجلس پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمدرضا تابش، بعد از ظهر امروز در نشست‌ هم‌اندیشی کانون صنفی و انجمن اسلامی معلمان استان یزد اظهار داشت: از دیرباز آموزش و پرورش و معلمان به عنوان سنگ‌بنای رشد و پیشرفت کشور معرفی شده‌اند و همگان به این جایگاه جامعه فرهنگیان اذعان دارند.

وی با بیان اینکه معلمان زمانی می‌توانند به این رسالت خود جامه عمل بپوشانند که فارغ از دغدغه‌های معیشتی به تدریس، تعلیم و تربیت بپردازند، افزود: باید شرایطی فراهم شود تا دغدغه‌های دست‌اندرکاران آموزش و پرورش به ویژه معلمان کاهش پیدا کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه تلاش‌های جدی برای تقویت اعتبارات آموزش و پرورش هم از سوی دولت و هم از سوی مجلس آغاز شده است، عنوان کرد: این اقدامات جدید نیست و از مدت‌ها پیش آغاز شده اما شرایط نامساعد اقتصادی سبب شده تا این اقدامات نمود چندانی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از مطالبات فرهنگیان به دلیل کسری یک هزار و 50 میلیارد تومانی از دولت قبل و بخشی نیز به دلیل عدم تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده دولت در سال گذشته بوده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات و مطالبات فرهنگیان همچنان ادامه دارد، بیان کرد: پس از اینکه مجلس به وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد مجدد داشت، پیگیری‌ها راکد نماند و کمیته‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش، نایب رئیس اول مجلس، معاونان وزیر آموزش و پرورش و دو نفر از معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکل شد تا مسائل و مشکلات فرهنگیان را بررسی کنند.

وی تصریح کرد: این مشکلات از سوی نمایندگان مجلس به این کمیته اعلام شده و نمایندگان مجلس، پیگیر اقدامات این کمیته هستند.

به گزارش فارس، در این جلسه مطالبات، مشکلات کاری، اجتماعی و اعتباری آموزش و پرورش و دغدغه‌های فرهنگیان استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied