شمانیوز
شما نیوز

عمل بی شرمانه خانم معلم با شاگردانش +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): پس از افشا شدن هویت معلم بی شرم متجاوز در یکی از دبیرستان‌های شهر دیترویت، وی دستگیر و در برابر قاضی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

"کاترین رانک" 30 ساله به اتهام سوء استفاده جنسی از شاگردان خود شناسایی و دستگیر شد.

بنابر این گزارش، این معلم پس از دستگیر شدن، ابتدا تمامی اتهامات وارده را رد کرد که شکایت خانواده‌های قربانیانش جایی برای تردید پلیس در مجرم بودن وی باقی نگذاشت. "کاترین رانک" که معلم اسپانیایی دبیرستان کاتولیک در حومه شهر دیترویت بود، در گذشته نیز به اتهام سوء استفاده جنسی از شاگردان خود در دبیرستانی که در اوکلند معلم بود، دستگیر و در همان زمان پس از محاکمه شدن به شش ماه زندان محکوم شده بود.

وی شاگردان خود را در کلاس درس، خودروی سواریش و یا منزل مسکونی‌اش مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌داد. او در سال 2011 پس از آشنا شدن با یکی از دبیران همین دبیرستان ازدواج کرد که رابطه آنان به دلیل مخفی کاری‌های کاترین دوامی نداشت، پس از 6 ماه زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

در اظهارات برخی از شاگردان مشخص شد که آنان پس از خوردن نوعی نوشیدنی خاص قادر به کنترل رفتار خود در برابر این معلم بی شرم نبودند. در تحقیقات پلیس که پس از تکمیل شدن در پرونده وی به عنوان مدرکی غیر قابل انکار ثبت شد، وی طعمه‌هایش را که در سنین 16 تا 18 سال قرار داشتند، وادار به خوردن نوعی نوشیدنی سنگین می‌کرد که تنها در موقعیت‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گرفت. بنابر بر حکم قضای دادگاه محلی در دیترویت، وی به اتهام سوء استفاده جنسی از شاگردان خود به 15 سال زندان محکوم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied