شمانیوز
شما نیوز

دلیل بازنشستگی پیش از موعد معلمان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): حمیدرضا عزیزی امشب در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نباید مشکلات معلمان باعث بازنشستگی‌های پیش از موعد آنان شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

وی بازنشستگی‌های پیش از موعد در آموزش و پرورش را باعث کمبود نیرو دانست و ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی مناسب در این اداره‌کل از نقل و انتقالات بی‌رویه جلوگیری شود.

این مسئول با بیان اینکه باید نقل و انتقالات در آموزش و پرورش به صفر برسد تاکید کرد: در برخی از مناطق مقرر شده معلمان خارج از مقررات بومی شوند.

عزیزی کمبود سرانه دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی را مشکل بزرگی دانست و افزود: متاسفانه در مدارس ما نشانه‌هایی از سوءتغذیه به چشم می‌خورد و این مشکل در مدارس شبانه‌روزی حادتر است.

وی کمبود ویتامین دی و آهن در بین دختران دبیرستانی را نگران کننده دانست و بیان داشت: تعداد کلاس‌های درسی در شهرها مازاد و در روستاها کم است و باید مسئولان در این زمینه اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معلمان پروازی خاطرنشان کرد: این اقدام باعث خروج پول از استان می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied