شمانیوز
شما نیوز

تصاویر شادی مردم تهران بعد از مذاکرات هسته ای

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مردم تهران به مانند مردم دیگر شهرهای کشورمان با حضور در خیابان ها و میادین اصلی شهر توافق حاصل شده بین ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 را جشن گرفتند.

بعد از افطار برخی از مردم تهران به ویژه جوانان با حضور در برخی از میادین و خیابان های اصلی شهر تهران از جمله میدان ولیعصر، ونک، خیابان ولیعصر، چهارراه پارک وی، میدان مادر و ... موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را جشن گرفتند.

براساس این گزارش برخی از حاضران در این مراسم سرود یار دبستانی را یک صدا با همدیگر می خواندند و شعارهایی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای سر می دادند.

به گزارش ایسنا، از جمله شعارهای مطرح شده در این مراسم«سفیر صلح ایران، تشکر تشکر»، «روحانی زنده باد، هاشمی پاینده باد»، «ظریف متشکریم»، «روحانی متشکریم» و ... بود.

در دست برخی از مردم نیز تصاویری از محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان و همچنین حسن روحانی رییس جمهور به چشم می خورد.

برخی از شرکت کنندگان در این مراسم نیز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند.

در جریان شادی مردم از توافق حاصل شده رانندگان برخی از خودروها نیز با به صدا درآوردن بوق اتومبیل های خود به نوعی در این شادی شریک بودند. حضور مردم در خیابان ها باعث ترافیک سنگین در برخی از خیابان های اصلی شده، به نحوی که حرکت خودروها در این مسیرها به کندی انجام می شود.

در جریان این مراسم ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی نیز برای ایجاد نظم و تسهیل در رفت وآمد مردم حضور داشتند.

براساس گزارش های رسیده مردم کشورمان در برخی دیگر از شهرها از جمله شیراز و اصفهان با حضور در خیابان به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 را جشن گرفتند.

اخبار مرتبط: خوشحالی بازیگران از توافق هسته اي/تصاوير واکنش چهره ها به توافق هسته ای / تصاوير تصاوير شادی مردم کرمانشاه بعد از مذاكرات هسته اي تصاوير شادی مردم مشهد بعد از مذاكرات هسته اي تصاوير شادي مردم تهران بعد از مذاكرات هسته اي
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied