شمانیوز
شما نیوز

زمان پرداخت پاداش فرهنگیان و معلمان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): نماینده مردم یزد و اشکذر با اشاره به تصویب ۲۰ قانون نظارتی، بودجه و پژوهش ویژه آموزش و پرورش در مجلس، گفت: پاداش فرهنگیان تا پایان مرداد امسال پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمد صالح جوکار ظهر امروز در دومین همایش هم‌اندیشی فرهنگیان استان یزد با اشاره به حساس بودن وظایف معلمان در مدارس نسبت به اساتید در دانشگاه‌ها اظهار داشت: در دوره مجلس نهم بیش از 20 قانون نظارتی، بودجه و پژوهش مربوط به آموزش و پرورش تصویب شده است.

وی برنامه‌ریزی، همفکری و مشارکت دولت و مجلس در تدوین برنامه‌های راهبردی و کلیدی را از مهمترین راهکارهای حل و فصل مشکلات فرهنگیان در استان یزد و کشور دانست.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به ضرورت توجه تمام نمایندگان مجلس در مورد مشکلات به حق فرهنگیان ادامه داد: دغدغه خاطر معیشتی مهمترین عامل جلوگیری از تقویت انگیزه در فرهنگیان به‌ویژه معلمان مدارس است.

جوکار با بیان اینکه پاداش فرهنگیان تا پایان مرداد امسال پرداخت می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر طلب عوارض استان یزد 5 برابر معوقات فرهنگیان استان است.

وی بااشاره به اهمیت مشارکت و همدلی تمام نمایندگان در اجرای بسیار خوب طرح تحول سلامت، پیگیری بحث مسکن ویژه فرهنگیان، ارتقای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و بیمه تکمیلی را از جمله اقدامات در دستور کار مجلس شورای اسلامی ویژه فرهنگیان عنوان کرد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied