شمانیوز
شما نیوز

زمان انتشار آگهی استخدام در آموزش و پرورش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: اگهی استخدام پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی در نشست مشترک شورای معاونین و مدیران کل استان ها با اشاره به گذشت بیش از دو ماه از زمان عقد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: امیدواریم با کمک همکاران در استان ها بیمه تکمیلی فرهنگیان را با هزینه های پزشکی بهتر نسبت به سال 93 انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، از مدیران کل استان ها خواست که حق بیمه فرهنگیان را که به حساب ادارات کل آموزش و پرورش استان ها واریز می شود بلافاصله به حساب فرهنگیان واریز کنند و در حساب ادارات حتی برای یک روز هم نماند. وی گفت: اگهی استخدام پنج هزار نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد. بطجایی با اشاره به این که توزیع رشته و منطقه در آزمون استخدامی مشخص شده است، گفت: هزار و 250 نفر از پذیرفته شدگان بر اساس قانون از میان ایثارگران خواهند بود.
وی به راه اندازی حساب یکپارچه مدارس اشاره کرد و گفت: حساب مدارس تا پیش از این دولتی بوده که با پیگیری های انجام شده یک حساب غیردولتی توسط بانک ملی به نام پشتیبان راه اندازی شده است که همه اعتبارات مدارس شامل سرویس مدارس، کمک اولیا و... باید به این حساب یکپارچه واریز شود و این حساب به صورت آنلاین در اداره کل و وزارتخانه قابل رصد می باشد اما امکان برداشت از آن وجود ندارد.
بطحایی با تاکید بر این که به اعتبارات واریز شده در حساب یکپارچه سود تعلق می گیرد، افزود: طرح مذکور ماه گذشته در شهرستان های تهران رونمایی شد و اواسط مرداد با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت کشوری رونمایی خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، به کد 17 رقمی شناسه واریز حساب یکپارچه مدارس اشاره کرده و گفت: نام استان، نام منطقه، نوع واریزی پول، کد مدرسه و کد کنترلی در کد 17 رقمی شناسه واریز حساب یکپارچه مدارس قابل مشاهده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied