شمانیوز
شما نیوز

باعوامل هتک حرمت فرهنگیان برخورد شود

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به قول مساعدت آقای ابوترابی‌فرد باید با عوامل هتک حرمت معلمان در ۳۱ تیرماه برخورد شود و بعضی از همکاران فرهنگی که به هر دلیلی درحال حاضر در حبس هستند، باید آزاد شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی امروز یکشنبه(4 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود درباره مسائل رشته فیزیوتراپی گفت: دو تقاضای معقول و منطقی و مشروع در خصوص دکتری حرفه ای وجود دارد که از وزیر بهداشت درخواست می‌کنم به مسائل این قشر توجه کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظر حوزه مربوطه وزارت بهداشت مبنی بر این است که اگر به دانشجویان فیزیوتراپی دکتری بدهند سایر دانشجویان نیز این درخواست را می‌کنند که نتیجه آن این شده که دانشجویان مقطع لیسانس فیزیوتراپی برای اخذ مدرک دکتری به کشورهای دیگر مراجعه می‌کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: بیمه‌ها از پذیرش تعرفه ها خودداری می‌کنند، که تعرفه های فیزیوتراپی در کتاب تعرفه ها قید شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: آنچه که شایسته معلمان است تحقق نیافته اما با توجه به قول مساعدت آقای ابوترابی‌فرد باید با عوامل هتک حرمت معلمان در 31 تیرماه برخورد شود باید ترتیبی اتخاذ شود که معلمان آزاد شوند و حرمت آنها حفظ شود .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied