شمانیوز
شما نیوز

تأیید اختلاس مالی در شرکت پلی اکریل ایران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مدیرعامل شرکت پلی اکریل تاکید کرد: استانداری اصفهان با یکبار تزریق ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات کمک به تولید، می‌تواند صنعت نساجی را نجات دهد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

مدیرعامل شرکت پلی اکریل تاکید کرد: استانداری اصفهان با یکبار تزریق ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات کمک به تولید، می‌تواند صنعت نساجی را نجات دهد.

به گزارش خبرنگار انتخاب خبر، رسول رضایی در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: در صورتی که ۵۰ میلیارد تومان اعتبار درخواست شده از استانداری به صورت تسهیلات تحویل شرکت پلی اکریل که محور صنعت نساجی است، داده شود، در ماه اول ۲۷ میلیارد تومان از این پول با جریان در چرخه تولید بازگردانده شده و صنعت نساجی را نجات می‌دهد .

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار انتخاب خبر مبنی بر اختلاس های گذشته در شرکت پلی اکریل گفت: من اکنون درباره داشته های این شرکت صحبت می کنم و از اختلاس های گذشته در پلی اکریل بی اطلاعم .

رضایی ادامه داد: برای پیشگیری از اختلاس در شرکت پلی اکریل باید مدیران در رأس هرم، خودسازی کنند، با اخلاق کاری صحیح با زیر دستان برخورد کنند .

وی اظهار داشت: انتصاب مدیران سیاسی برای یک شرکت صنعتی مانند پلی اکریل، بزرگترین اشتباه بود که در دوران این مدیران اختلاس و بدهی‌های میلیاردی در این شرکت رقم خورد .

رضایی به اهمیت صنعت نساجی اشاره کرد و گفت: امروزه بسیاری از کشورها مثل ترکیه تنها با تقویت صنعت نساجی توانستند به یک کشور قدرتمند تبدیل شوند و این در حالی که صنعت نساجی در ایران و اصفهان که در حدود ۵۰ سال قبل حرف اول را در سطح دنیا می‌زد، امروز به چالش افتاده است .

مدیر عامل شرکت پلی اکریل بیان داشت: امروز رقبای خارجی ما درصدد حذف تنها شرکت تولید کننده پلی اکریل در سطح استان اصفهان هستند، زیرا که با این اقدام، فرش را همچون پوشاک به دست می‌گیرند .

وی با گلایه از مسوولان گفت: در بسیاری از مواقع شاهدیم که مسوولان در سخنرانی های خود هیچ نامی از صنعت نساجی نمی‌برند به طوری که در اشاره به صنایع مختلف خودرو، پتروشیمی و غیره را ذکر می کنند اما اسمی از صنعت نساجی نمی‌برند زیرا که در فکر این صنعت نیستند .

وی با اشاره به اینکه اشتغال زیر پوستی صنعت نساجی بسیار است، ادامه داد: زمانی که صنعت نساجی اولویت دولت و مسئولان نیست، پس انتظاری از سرمایه گذاران نمی رود که اقدام به سرمایه گذاری در این صنعت بکنند .

مدیر عامل شرکت پلی اکریل با بیان اینکه سیاست های جدید پولی استانداری نیز کمکی به نجات این صنعت در اصفهان نکرد، اضافه کرد: دولت نیز که باید با حذف گروه هایی از یارانه بگیران سهم آنها را برای حمایت به صنایع بدهد تاکنون یک ریال به این صنعت نداده است.

وی از رسانه‌ها درخواست کرد نگذارند نفس پلی اکریل و صنعت نساجی در اصفهان قطع شود چراکه با یاری رسانه ها شرکت پلی اکریل از قطع گاز نجات یافت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied