شمانیوز
شما نیوز

نتیجه بازی اتلتیک بیلبائو و بارسلونا

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اتلتیک بیلبائو با خلق یک نتیجه عجیب مقابل بارسلونای خسته نصف بیشتر راه قهرمانی درسوپرجام اسپانیا را پیمود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

دیدار رفت فینال سوپرجام اسپانیا 30 دقیقه بامداد امروز به وقت ایران میان تیم‌های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در سن مامس برگزار شد که در پایان بیلبائو با نتیجه دور از انتظار 4 بر صفر پیروز شد.

در واقع بیلبائو از استراحت چند بازیکن اصلی بارسا و خستگی این تیم پس از سوپرجام ماراتن گونه اروپا مقابل سویا، نهایت استفاده را برد و انتقام فینال جام حذفی را از بارسا گرفت و تا حدودی خیال خود را بابت قهرمانی در سوپر کاپ اسپانیا راحت کرد.
در این بازی که در «نیوسن‌مامس» ایالت باسک انجام شد، آرتیز آدوریتز در دقایق 53، 62 و 68( از روی نقطه پنالتی) هت‌تریک تاریخی‌اش را به گل زیبای میکل سن‌خوزه در دقیقه 13 افزود تا تیمش 4 برصفر پیروز شود.
نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بیلبائو به پایان رسید. گل دیدنی سن خوزه در دقیقه 13 باعث شد تا میزبان مقابل دیده‌گان هوادارانش امیدوار به کسب برد مقابل بارسا شود.
پس از این گل بارسا تا حدودی به خود آمده و روند بهتری گرفتف اما به وضوح با غیبت راکیتیچ و اینیستا عدم حلاقیت در خز میانی این تیم موج می زد، اتفاقی که باعث شد تا پایان نیمه نخست علی رغم در اختیار گرفتن مالکیت توپ تنها دو خطر بر روی ضربه ایستگاهی مسی و فرار پدرو بر روی دروازه ایرایزوز خلق کردند، که با واکنش های مناسب این دروازه بان راه به جایی نبرد.
نیمه دوم را نیز در ابتدا بارسا بهتر آغاز کرد و حتی ضربه پدرو پس از برخورد به تیرک افقی دروازه به زمین مسابقه بازگشت، اما پس از آن و با رسیدن به دقیقه 60 کابوس بازی برابر سویا مجددا تکرار شده و اشتباهات عجیب و غریب بارترا، آلوز و آدریانو باعث شد آرتیز آدوریز آماده و فرصت طلب سه بار دروازه بارسا رو پیاپی فرو ریخت تا شاگردان انریکه مزد دست کم گرفتن این دیدار را به بدترین شکل ممکن از حریف باسکی خود دریافت کنند. آدوریز در دقیقه 53 گل دوم را به ثمر رساند و در ادامه گل سوم تیمش را در دقیقه 62 روی تعلل مدافعان بارسا به تور دروازه تراشتگن دوخت تا هواداران این تیم جشن قهرمانی را از ورزشگاه سن مامس آغاز کنند.
نتیجه 3 بر صفر پایان کار نبود و آدوریز در نهایت موفق به هت‌تریک شد و دروازه تراشتگن را این بار از روی نقطه پنالتی در دقیقه 68 گشود تا کاتالان‌ها شکست سنگین و تحقیرآمیزی را در دور رفت سوپرجام اسپانیا متحمل شوند.
شاگردان انریکه که پیش از این موفق شده بودند، لالیگا، جام حذفی، لیگ قهرمانان و سوپرجام اروپا را فتح کنند، با شکست سنگین در این بازی در آستانه از دست دادن کسب شش‌گانه قرار گرفتند تا رویای آن‌ها برای تکرار این عنوان در آستانه فروپاشی قرار داشته باشد.
دیدار برگشت دو تیم بامداد سه شنبه در نیوکمپ برگزار خواهد شد. بارسلونا با 15 قهرمانی پر افتخارترین تیم این رقابت ها به شمار می رود.
منبع:مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied