شمانیوز
شما نیوز

لباس نامناسب امیر قطر در کرواسی+ تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): لباس غیر رسمی امیر پیشین قطر در سفر تفریحی به کرواسی، در رسانه‌ها و مطبوعات جنجال به پا کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

به نقل از خبرگزاری سمای فلسطین، لباس نامناسب امیر پیشین قطر (پدر امیر کنونی قطر) در سفر تفریحی به یکی از شهرهای کرواسی ، سوژه رسانه ها و مطبوعات شد.

روزنامه دیلی میل در گزارشی تصویری با نگاهی طنزآلود به شیوه پوشش شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی پرداخت و نوشت، آیا همه اموالت را برای خرید قایق گرانقیمتت هزینه کرده‌ای؟
در این گزارش تصویری آمده است:« امیر سابق قطر پس از آنکه با قایق گرانقیمت خود به کرواسی رسید به گشت و گذار در شهر دوبروونیک در ساحل جنوبی این کشور پرداخت.»
امیر سابق قطر در این تصاویر با لباسی راحت شامل تی شرت سفید رنگ و شلوارک سبز رنگ دیده می شود؛ در نتیجه دیلی میل نوشت:« فردی که از سالهای 1995 تا 2013 بر قطر حکومت کرد تصمیم گرفت با لباس غیر رسمی به گشت و گذار در شهر بپردازد، این اتفاق بر خلاف روند طبیعی پوشش او در دوران حاکمیت بر قطر است.»
دیلی میل نوشت:« شیخ حمد با قایق ویژه خود «کاتارا» که با 408 فوت طول، یکی از بزرگ ترین قایق های تفریحی جهان به شمار می آید، وارد شهر دبرونیک کرواسی شد.»
لباس مضحک امیر سابق قطر در کرواسی+ تصاویر
لباس مضحک امیر سابق قطر در کرواسی+ تصاویر
لباس مضحک امیر سابق قطر در کرواسی+ تصاویر
لباس مضحک امیر سابق قطر در کرواسی+ تصاویر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied