شمانیوز
شما نیوز

کار سخت حدادی برای کسب مدال جهانی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان فردا در ماده پرتاب دیسک پیگیری می‌شود که حدادی به عنوان نماینده ایران وارد میدان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

مرحله مقدماتی ماده پرتاب دیسک مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان صبح فردا برگزار می‌شود و 31 پرتابگر در دو گروه A و B به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

احسان حدادی، رکورد دار ایران، قهرمان آسیا و نایب قهرمان المپیک هم به عنوان نماینده کشورمان یکی از شانس های کسب مدال در این رقابت‌ها است. حدادی که مدتی در آلمان اردو زده بود و آنجا تمرین می‌کرد، روز گذشته وارد چین شد و فردا کار خود را در پانزدهمین دوره مسابقات جهانی آغاز می‌کند. در میان 31 پرتابگر رکوردهایی در سال 2015 به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد حدادی در این دوره کار سختی برای کسب مدال دارد. 13 نفر از این تعداد پرتاب‌هایی بالای 66 متر را در فصل جاری ثبت کرده‌اند که بهترین رکورد مربوط به پیتر مالاخوفسکی لهستانی با 68 متر و 29 سانتی متر است. بهترین رکورد حدادی در سال 2015 پرتابی به طول 65 متر و 22 سانتی متر بود که چندی پیش در رقابت‌‌های لوگزامبورگ ثبت کرد. بدون شک بزرگترین غایب این رقابت‌ها روبرت هارتینگ آلمانی، قهرمان المپیک 2012 لندن است که در دوره قبلی مسابقات جهانی در روسیه توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این پرتابگر گفته است مسابقات المپیک برایش اهمیت زیادی دارد و دوست ندارد مصدومیتش تشدید شود. مسابقه حدادی ساعت 7 و 20 دقیقه صبح فردا آغاز می‌شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied