شمانیوز
شما نیوز

اکران فیلم محمد رسول الله (ص)در شهرکرد آغاز شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): همزمان با اکران سراسری فیلم محمد رسول الله(ص)در تهران اکران این فیلم فاخر در سینما بهمن شهرکرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت :فیلم محمد رسول الله(ص)اثری است که سینمایی ایران سال ها منتظر اکران آن برای پاسخ به بی حرمتی های دنیایی غرب به ساحت مبارک پیامبر اعظم بود .

حجت الله شیروانی افزود:کارگردان این اثر هنری مجید مجیدی به گفته خود وی انگیزه محکمی برای ساخت این فیلم داشته و آزرده خاطر شدنش از توهین به ساحت پیامبر اکرم در مطبوعات غرب باعث روشن شدن چراغ این فیلم فاخر معنوی و هنری شده است .‏ به گفته وی یکی از اتفاقات ارزشمند در ساخت این فیلم بازدید مقام معظم رهبری از مراحل ساخت و فیلمبرداری این اثر سینمایی بوده که باعث برکت این فیلم سینمایی شده است .همچنین رویدادهای حین تولید این فیلم که خود کارگردان در حین اکران روزهای آینده از آن ها سخن خواهد گفت نیز مفید خواهد بود .‏ شیروانی اظهار داشت :به گفته ی کارگردان فیلم کلیه درآمد حاصله از این اثر برای ساخت فیلم بعدی با موضوع حضرت رسول سرمایه گذاری خواهد شد . رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت :فیلم محمد رسول الله (ص) هم اینک همزمان با تهران در استان های چهارمحال و بختیاری (شهرکرد،بروجن) ،خراسان رضوی و جنوبی، مازندران، گیلان ، اصفهان ، آذربایجان شرقی، همدان، قزوین و فارس فیلم به نمایش درآمده است‏‎. ‎ مدیر سینما بهمن شهرکرد نیز در این باره گفت : استقبال از این اثر فاخر هنری قابل قبول بوده به طوری که باعث این گردید که اکران این فیلم از دو سانس به سه سانس تبدیل گردد . مهدی حسن زاده افزود:فروش اینترنتی این فیلم در شهرکرد کار خود را آغاز کرده و مخاطبین این اثر هنری میتوانند از طریق آدرس ‏www.cinemabahman.com‏ بلیط را برای سانس های مختلف تهیه نمایند.‏ به گفته وی پیش بینی میشود این اثر معنوی تا پایان اکران در سینما بهمن شهرکرد رکورد فروش بالا را دریافت کند و بیشترین مخاطب را در بین فیلم های اکران شده در این سینما به خود اختصاص دهد . گفتنی است ،‎ ‎فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابیطالب آغاز می‌شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد. در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲ سالگی ایشان را در بر می‌گیرد. صحنه‌های وفات مادر رسول اکرم در روستای ابواء و صحنه‌های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم است. فیلم با اولین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد. بحیرا راهبی مسیحی است که درباره ظهور آخرین پیامبر به ابوطالب بشارت می‌دهد‏‎

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied