شمانیوز
شما نیوز

فروش محمد رسول الله به مرز 1 میلیارد رسید

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مدیر فروش فیلم «محمد رسول الله (ص)» اعلام کرد آمار فروش این اثر سینمایی در تهران و شهرستان ها در کمتر از یک هفته به مرز یک میلیارد رسیده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

خبرگزاری مهر: همایون خزاعی فر مدیر فروش موسسه «نور تابان» به تازه ترین آمار فروش فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی اشاره کرد گفت: فیلم «محمد رسول الله (ص)» در کمتر از یک هفته که از اکران آن می‌گذرد با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو شده تاجایی که پردیس های سینمایی آزادی، ملت، زندگی، کوروش و اریکه ایرانیان و همچنین سینما شکوفه در شب‌های مختلف به سانس های فوق العاده رسیده‌اند.

وی ادامه داد: آمار فروش این فیلم سینمایی روز جمعه ۶ شهریورماه ۳۸۰ میلیون و در روزهای شنبه و یکشنبه به ترتیب ۱۱۰ میلیون و ۱۲۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها بوده است. البته آمار فروش شهرستان ها متعلق به سالن هایی است که مجهز به سیستم مکانیزه فروش بلیت هستند و آمار دقیق از فروش سالن هایی که مجهز به این سیستم نیستند، در دست نداریم. بنابراین با احتساب آمار فروش در این سال ها به مرز یک میلیارد نزدیک شده ایم. خزاعی فر تصریح کرد: ناگفته نماند هنوز روز سه شنبه که فروش بلیت ها نیم بها است و تعداد زیادی از مخاطبان سینما در این روز فیلم را می بینند در این آمار محاسبه نشده است. مدیر فروش موسسه «نور تابان» در پایان در پاسخ به اینکه آیا شرایط دیده شدن «محمد رسول الله (ص)» در شهرهای فاقد سینما فراهم شده است؟ گفت: اغلب شهرهای فاقد سینما که مکانی مناسب برای نمایش فیلم داشتند به سیستم نمایش دیجیتال مجهز شده اند و از جهت فنی آمادگی نمایش را دارند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied