شمانیوز
شما نیوز

چه کسی بر کرسی شورای شهر می‌نشیند؟!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر با انتخابات هیات رئیسه تعیین سرنوشت آینده شورا آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

امروز یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر سرنوشت ریاست ساختمان بهشت درسال سوم از دور چهارم شورای شهر با انتخابات هیات رئیسه و رقابت دو طیف اصولگرایان و اصلاح طلبان رقم می خورد.

مهدی چمران، احمد مسجد جامعی از روزهای نخست تب و تاب انتخاباتی به طور غیر رسمی و از سوی دو گروه به عنوان گزینه انتخاب معرفی شدند.

این انتخابات که بر اساس اعلام اولیه قرار بود در روز یکشنبه و بدون حضور خبرنگاران برگزار شود که پس از پیگیری خبرنگاران و اعضای شورا، مجلس و با حضور خبرنگاران و رصد لحظه به لحظه با لنز دوربین رسانه ها برگزار می شود.

هیات رئیسه که مشکل از نایب رئیس سخنگو، منشی ها است از دیگر ابعاد انتخاباتی ساختمان بهشت محسوب می شود که اصلاح طلبان که از همان ابتدا از برگزاری جلسات برای تعیین اعضای پیشنهادی خبر می دادند در نهایت روز یکشنبه هفته شهریور اعضای پیشنهادی از سوی سالاری اعلام شد که اعضا به شرح زیر است:

احمد حکیمی پور نایب رئیس شورای شهر، اسماعیل دوستی سخنگو، محمد مهدی تندگویان و ولی الله شجاع پوریان در سمت منشی معرفی شدند.

از سوی دیگر اصولگرایان تنها موضع رسمی خود را در صندلی ریاست شورا و با معرفی مهدی چمران تعیین کرده اند و خبری از اعضای پیشنهادی هیات رئیسه نیست و تنها ابوالفضل قناعتی خود را به عنوان کاندیداتوری منشی معرفی کرده است.

تمام این گمانه زنی ها امروز در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورا شفاف و تعیین تکلیف می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied