شمانیوز
شما نیوز

توضیحات شکوری راد درباره بازداشت چند ساعته اش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): شکوری راد روز گذشته اندکی پس از برگزاری اولین کنفرانس خبری خود در مقام دبیرکل حزب تازه تاسیس اتحاد ملت ایران بازداشت شد اما ساعاتی بعد، با سپردن وثیقه از بازداشت رهایی یافت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

«علی شکوری راد »دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی توضیحاتی درباره بازداشت چند ساعته روز دوشنبه خود از سوی دادسرای اوین ارائه کرد و گفت که بازپرسی او ربطی به حزب اتحاد و یا نشست خبری اش نداشته است. به گزارش ایرنا، شکوری راد در این توضیحات که آن را از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر کرده، چنین نوشته است: «سلام به همه دوستان عزیز از پیگیری های عزیزان سپاسگزارم پرونده مربوط به سال گذشته بود که تعدادی از دوستان مشارکت را احضار و ممنوع الخروج کردند. بعد از کنگره حزب برای تعدادی از دوستان از جمله بنده احضاریه آمد. بعد از تعیین وقت کنفرانس مطبوعاتی با وکیلم آقای دکتر جمال خندان تماس گرفتم که سه شنبه با هم به دادسرا برویم. وی گفت تا دوشنبه بیشتر مهلت نداریم. به همین دلیل مقرر شد بعد از کنفرانس مطبوعاتی برویم. در آنجا وکیل را نپذیرفتند و من تنها بازپرسی شدم. به هیچ وجه ،موضوع کنگره یا کنفرانس مطبوعاتی مطرح نشد. پس از تفهیم اتهام فعالیت در حزب مشارکت و تبلیغ علیه نظام، (دادسرا) قرار وثیقه چهارصد میلیون تومانی صادر کرد که من قادر به تامین آن در آن ساعت نبودم و لذا بازداشت شدم. به انفرادی بند دوی الف فرستاده شدم ولی ساعت هشت و 20 دقیقه به یک سلول دو نفره منتقل شدم و در نهایت حدود ساعت 9 (شب) آمدند گفتند به خانه زنگ بزن تا بیایند کفالت بدهند و آزاد شوی.»

شکوری راد روز گذشته اندکی پس از برگزاری اولین کنفرانس خبری خود در مقام دبیرکل حزب تازه تاسیس اتحاد ملت ایران بازداشت شد اما ساعاتی بعد، با سپردن وثیقه از بازداشت رهایی یافت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied