شمانیوز
شما نیوز

خوشبینی وزیر ورزش به موفقیت وزنه‌برداری

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد که آینده خوبی پیش روی وزنه‌برداری است و این رشته می‌تواند موفقیت‌های قبلی را در المپیک ریو تکرار کند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

محمود گودرزی که به محل تمرین تیم ملی وزنه‌برداری رفته بود در جمع خبرنگاران گفت: از اردوها و شرایط تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف بازدید می‌کنیم و آنها را زیر نظر داریم و اگر نکته‌ای به نظرمان برسد سعی می‌کنیم در خصوص آنها مشورت کنیم.

وی افزود: این بازدیدها تاثیر زیادی دارد و ورزشکاران متوجه می‌شوند که ما به آنها توجه داریم. تمرینات در وزنه‌برداری بسیار سنگین است و ما نیز امروز به اینجا آمدیم و به ملی‌پوشان خدا قوت گفتیم تا با روحیه خوب آماده شوند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: کار در فدراسیون‌ها با جدیت انجام می‌شود. در کشتی، وزنه‌برداری، تیراندازی با کمان، تکواندو و... تمرینات خوبی انجام می‌شود. امروز هم تحرک در وزنه‌برداری را از نزدیک دیدم و مشاهده کردم که ملی‌پوشان انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند.

گودرزی گفت: وزنه‌برداری جهش خوبی در زمان ریاست قبلی علی مرادی داشت. مسئله استعدادیابی نیز بسیار مهم است و این کار در رشته‌های زیادی انجام می‌شود. به نظرم وزنه‌برداری آینده خوب و روشنی داشته و احتمال تکرار موفقیت آن در المپیک پیش‌رو وجود دارد. رقبا نیز تلاش خود را می‌کنند اما امیدوارم وزنه‌برداران ایرانی موفق عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied