شمانیوز
شما نیوز

رزمایش اقتدار ثارالله نمایش قدرت ملی و توان بسیج

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مهم ترین وظیفه بسیج تامین امنیت ملی است و این رزمایش نمایشی از قدرت، توان و حضور گسترده بسیج در تمام عرصه هاست.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سردار سرتیپ محمدعلی آسودی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی بسیج پرس با اشاره به تعریفی از بسیج، گفت: بسیج در یک تعریف گسترده همه مردم هستند.

وی با اشاره به حضور بسیج در اقصی نقاط کشور اعم از روستا و شهر تاکید کرد: این حضو گسترده و بصیرت بسیج فرصتی را برای تامین امنیت ملی کشور به وجود آورده و به عنوان چشم بینای انقلاب اسلامی تمام تحرکات داخلی و خارجی را کنترل کرده است و اجازه کوچکترین کاری را به دشمنان داخلی و خارجی نداده است.

سردار آسودی حضور پررنگ و موثر بسیج در همه عرصه ها را نشأت گرفته از بصیرت بالای بسیجیان دانست و اظهار داشت: بسیجیان با اطلاع رسانی و روشن گری های خود در نطفه هر توطئه را خنثی و از بین می برند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: البته بسیج ظرفیت های گسترده ای دارد که هم در دوران دفاع مقدس و دوران پس از آن نظام به خوبی از آن استفاده کرد و اگر این ظرفیت را نمی شناختیم و استفاده نمی کردیم با مشکلات بسیار اساسی مواجه می شدیم.

وی نقشی اصلی و اولیه بسیج را تامین امنیت ملی دانست و تاکید کرد: باید با آموزش و برنامه ریزی بهتر از این محبت الهی استفاده کنیم.

سردار آسودی درباره رزمایش "اقتدار ثارالله" که در حال برگزاری است و پیامدهای آن برای دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی است، گفت: این رزمایش یک نمایش قدرت ملی و توان بسیج است و پیام آن برای دوستان و طرفداران نظام جمهوری اسلامی و همچنین مردم تامین امنیت، آرامش و جلوگیری از هرگونه تحرک دشمن است.

وی در پایان تاکید کرد: حضور قدرتمندانه بسیج در رزمایش ها اطمینان بسیاری به مردم ما می دهد و آن ها را آسوده خاطر می کند و نشان می دهد که بسیج بیدار است و اجازه هیچ اقدامی را به دشمن نمی دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied