شمانیوز
شما نیوز

آمریکا دشمن درجه یک ایران و اسلام است

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: توافق هسته‌ای چه بشود چه نشود، آمریکا دشمن درجه یک ایران و اسلام است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در رزمایش اقتدار ثارالله که صبح امروز(پنجشنبه) در بوستان ولایت برگزار شد، با بیان اینکه در تاریخ حیات قدرت در ظاهر مسلط جهانی ما آنها را وادار به تغییر رفتار و راه کردیم گفت: این اجتماع نمادی است فشرده و متراکم از مقاومت ملت ایران، روح استکبار ستیزی و نماد بی اعتمادی به آنها است.

سردار سلامی با بیان اینکه ملت ایران پیشرفت خود را نشان داده است خطاب به شرکت کنندگان در رزمایش گفت: شما از دل هسته‌های اتمی در آمده اید که شهید احمدی روشن، شهید علیمحمدی، شهید شهریاری، شهید احمدی مقدم و شهید رضایی و دیگر شهیدان آن راه شکافتند و ما را در باشگاه کشورهای دارنده انرژی صلح آمیز هسته‌ای در یک ارتفاع عظیم قرار دادند.

وی افزود: شما از دل ماهواره ها و موشک‌هایی آمده‌اید که سینه فضا را می شکافند؛ شما از دل پیشرفت های بزرگی امروز در اینجا حاضرید که در عصر تحریم توانستند از ارتفاع ممانعت دشمن عبور کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه بابیان اینکه شما از دل نبردهای 33، 22، 8 و 51 روزه آمده‌اید که ارتش افسانه‌ای صهیونیست را برای چهار بار با شکست مواجه کرد گفت: اما امروز آمده اید بگوئید ما تا آخر ایستاده‌ایم.

وی تاکید کرد: آمده‌اید بگوئید اگر آمریکایی‌ها همچنان از دسترس بودن گزینه نظامی صحبت می‌کنند اما ما هم با منطق، عمل و ذخیره قدرت دفاعی هوشمند و ویرانگرمان همان عبارت امام را تکرار می‌کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار سلامی با بیان اینکه مقامات آمریکایی هر آنچه می خواهند می توانند بگویند خاطر نشان کرد: فرق بین گفتار و عمل آنها فرق بین توهمات، خیال‌ها و رؤیاها و آرزوهای آنها است با توانایی آنها برای عمل. آنها می‌دانند کشوری که می‌تواند سفره و حیات تنفس سیاسی آنها را در جهان اسلام و غرب آسیا تنگ کند و استراتژی و سیاست سلطه طلبانه آنها را با شکست مواجه کند هر گز تسلیم اراده سیاسی دشمن خود نخواهد شد.

وی افزود: آنها می‌دانند کشوری که می‌تواند با الهام بخشی روح انقلاب خود ظرفیت عظیم در بلاد اسلامی ایجاد کند و از لبنان سوریه، عراق، بحرین و یمن گرفته تا دیگر سرزمین‌های اسلامی با شکست مواجه کند هرگز فریب مفاهیم به ظاهر شیک آنها را نخواهد خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آنها می‌دانند همه جا منافع حیاتی آنها زیر برد آتش های ما است گفت: دشمنان ما به خوبی استعداد دفاعی و تهاجمی ما را می‌دانند اما باز در میدان عملیات روانی از گزینه نظامی سخن می‌گویند.

وی افزود: این عبارات نخ نما شده و برای ملت بزرگ ایران حقیرتر از آن است که معتبر شناخته شود.

سردار سلامی با بیان اینکه هنوز آمریکا دارای یک قدرت نظامی بزرگی است اما این قدرت فاقد آفرینش و پیروزی سیاسی است گفت: ما شاهد شکلگیری منحنی زوال قدرت غرب در جهان هستیم و در عین حال شاهد درخشش خورشید انقلاب اسلامی در همه سرزمین‌های اسلامی هستیم که براین اساس موازنه قوا به نفع مسلمانان در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه امروز سیاست های دشمنان ما متوقف شده است گفت: آنها باید بدانند که دیگر بیش از این نمی‌توانند ثروت های مادی و هویت های معنوی ملت های مسلمان را به غارت ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: مسلمانان بیدار شده اند، آنها به راه افتاده‌اند و همه سرزمین های اسلامی به میدان مقاومت علیه استراتژی های آمریکا تبدیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: عزیزان و برادران ملت بزرگ ایران این را بدانید چه توافق صورت بگیرد چه صورت نگیرد آمریکا دشمن درجه یک ملت مسلمان ایران و جهان اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز ایران تبدیل به قدرتی مستقل شده است و ما میراث دار قدرت جاودانه هایی هستیم که امروز در میان ما نیستند.

وی بابیان اینکه دشمنان با طراحی استراتژی تحریم اقتصادی قصد داشتند نیاتشان را بر ما تحمیل کنند گفت: اما با ایستادگی شما وادار شدند مسیر تحریم های اقتصادی و عملیات روانی و صحبت از گزینه های روی میز گزینه های نظامی و عملیات روانی را با دیپلماسی عوض کند.

سردار سلامی تاکید کرد: ما برای اولین بار در تاریخ رفتار یک امپراطوری را تغییر دادیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied