شمانیوز
شما نیوز

خدمتی رایگان مخصوص معلمان و فرهنگیان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بر اساس تفاهم نامه ای که امروز میان بانک سرمایه و وزارت آموزش و پرورش منعقد شد، فرهنگیان صاحب " کارت سرمایه چند منظوره " شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

این کارت تا پایان مهر برای بیش از یک میلیون فرهنگی صادر خواهد شد. فرهنگیان دارنده این کارت می توانند علاوه بر استفاده از آن به عنوان کارت شناسایی از دیگر خدمات شامل خدمات بیمه طلایی ، خدمات بانکی، خرید کالا ، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و خدمات رفاهی باشگاه فرهنگیان و خانه های معلم بهره مند شوند.

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت:‌ پیش از این فرهنگیان برای انجام دادن امور اداری، بانکی و درمانی از کارت های متعددی استفاده می کردند که این موضوع مشکلات زیادی برای آنها فراهم کرده بود.

محمد بطایی افزود:تلاش شده است همه امور مورد نظر فرهنگیان در کارت سرمایه تهیه شود و دارندگان این کارت از خدمات متنوع بهره مند شوند.

مدیرعامل بانک سرمایه هم در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت: خدمات این کارت در آینده افزایش می یابد و فرهنگیان می توانند از خدمات بانک های عضو شتاب نیز استفاده کنند.

بیرانوند افزود: دارندگان کارت سرمایه فرهنگیان به عضویت باشگاه سرمایه ایرانیان درمی آیند و از امتیازات ویژه و تخفیف در هنگام خرید کالا یا خدمات از طریق شبکه بانکی بهره مند خواهند شد.

کارت سرمایه بعد از کارت سخا ، فرهنگ و صدرا ،چهارمین کارت اعتباری است که در مدت ده سال گذشته به فرهنگیان اهدا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied