شمانیوز
شما نیوز

انتقاد علی دایی از آموزش و پرورش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): سرمربی تیم صبای قم این بار از آموزش و پروش انتقاد کرد و گفت از وقتی آنها کار را در اختیار گرفتند فوتبال ما مرد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر صبا مقابل سپاهان اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم مردانه از دقیقه یک جنگیدند. اگر باهوش بودیم می‌توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم. در نیمه اول می‌توانستیم 3 گل بزنیم. خدا را شکر می‌کنم در نیمه دوم که فشار زیادی هم روی ما بود خط دفاعی ما هیچ اشتباهی نکرد. خدا را شکر می‌کنم در یک بازی بزرگ 3 امتیاز را کسب کردیم.

وی در مورد حضور تماشاگران گفت: باید تشکر کنم با وجود آنها توانستیم بهتر کار کنیم. شور و اشتیاق بیشتری به ما دادند. اگر حضور داشته باشند بهتر از این هم می‌توانیم نتیجه بگیریم. مطمئنا یار دوازدهم ما این تماشاگران هستند هر بازی حضورشان بهتر می‌شود.

سرمربی صبا تصریح کرد: باید از مسئول چمن ورزشگاه تشکر کنم. باید قدر این آدم ها را بدانیم که در چه شرایطی بهترین زمین چمن را ساختند. از 90 درصد ورزشگاه‌های ایران بهتر است. بدون نیرو چمن را نگه داشتند و از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم همه بتوانند جبران کنند.

دایی در مورد داوری خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم کار را در نیمه اول تمام کنیم. متاسفانه داور در صحنه‌ای دستور به ادامه بازی نداد اما همه این مسائل گذشته است و خود را برای بازی‌های حساس بعدی آماده کنیم. این بازی را فراموش می‌کنیم و از فردا برای بازی آینده استارت می‌زنیم. با موافقت مالک باشگاه اردویی را در شمال خواهیم داشت و روی نکات تاکتیکی کار خواهیم کرد.

سرمربی صبا در خصوص جدایی حقیقی و حضور او در تیم‌های خارجی تاکید کرد: رضا چند وقت است چنین صحبت‌هایی را با ما کرده است جلوی هیچ کس را نمی‌گیریم کسانی را نگه می‌داریم که دل شان با تیم باشد . برای او آرزوی موفقیت می‌کنم تا جایی که توانست به تیم کمک کرد.

دایی در مورد ادامه بازی‌ها گفت: به نظر من کل استان باید کمک کند که تماشاگران بیشتری داشته باشیم. همه باید دست به دست هم بدهند که شوق و ذوق را به جامعه بیاوریم. جوانان ما لیاقتشان بیشتر از این‌هاست. هر کاری برای قشر جوان انجام بدهیم کم خواهد بود. خواهشمندم شرایطی را فراهم کنند که به قشر فوتبالدوست و جوان کشور کمک کنیم.

سرمربی صبا در خصوص اینکه کریم بهرامی عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ شده، تصریح کرد: این مسئله را باید از خود او بپرسید. امیدوارم حضور او برای استان قم بانی خیر شود. این استان از لحاظ زیرساخت خیلی ضعیف است. به نظرم از زمانی که آموزش و پرورش در زمینه ورزش کم‌کاری کرد، ورزش ما مخصوصاً در فوتبال مُرد! زمین بزرگ در قم نبوده که افراد به دنبال فوتسال رفتند. باید برنامه‌ریزی کنیم تا فوتبال این استان به قطبی تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied