شمانیوز
شما نیوز

تصادف اتوبوس با 5 ساختمان دو کشته داد

اتوبوس وحشت در تهرانپارس+ عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):برخورد ناگهانی یک دستگاه اتوبوس با ساختمان مسکونی در تهرانپارس، دو کشته برجای گذاشت.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):به نقل از پايگاه خبري 125، در پي تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشاني و ابراز نگراني و اضطراب از برخورد يکدستگاه اتوبوس با ساختمان مسکوني، ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران بيدرنگ زنگ ايستگاه 92، 56، و نجات 10 را همزمان ساعت 19:29 دقيقه شب گذشته به صدا درآورد و ناجيان آتش نشاني به سرعت به سوي تهرانپارس، خيابان احسان، خيابان بهشت شرقي حرکت کردند و با صحنه اي عجيب و تأسف بار مواجه شدند.

علي اميني معاون عمليات منطقه 3 که در محل حضور داشت در اين باره گفت: با حضور در محل حادثه يکدستگاه اتوبوس شهري ديده مي شد که به علت نامعلوم از مسير اصلي خود خارج شده و پس از برخورد با يکدستگاه خورو سواري سمند و يکدستگاه موتورسيکلت که در کنار خيابان پارک شده بودند و همچنين عبور از نهر آب و پياده رو، با ديواره هاي 5 واحد مسکوني به شدت برخورد کرده و صحنه هولناکي را بوجود آورده بود.

وي ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله اقدام به ايمن سازي کرده و آب و برق و گاز ساختمان را قطع کردند و در اين ميان آتش نشانان يک عابر را که در اثر برخورد با اتوبوس در دم جان سپرده بود از ميان خاک و آجر به کناري کشيده و به جستجوي احتمالي افرادي که در ميان اتوبوس و خرابه هاي خانه بودند پرداختند.

اميني با اشاره به فوت راننده اتوبوس افزود: نجاتگران، راننده اتوبوس را از ميان اتاق آهنين در هم پيچيده و انبوهي از خاک و آجر ناشي از برخورد با ساختمان يافتند و پس از يک تلاش نفسگير و پس از آواربرداري و انتقال اتوبوس مچاله شده به قسمت عقب تر با استفاده از جرثقيل پشتيباني ايستگاه 71 وي را بيرون کشيدند که با تأييد عوامل اورژانس فوت وي تأييد شد.

معاون عمليات منطقه 3 تأکيد کرد: آتش نشانان همچنين با تلاش فراوان خودرو سواري سمند و موتورسيکلت را که در اثر برخورد اتوبوس با آنها به داخل خانه ها فرو رفته و خسارت فراواني هم ديده بودند بيرون کشيدند.

گفتني است: نجاتگران 125 همه قسمتهاي خانه هاي تخريب شده را به دقت مورد بازديد و بررسي قرار دادند که خوشبختانه فردي از ساکنين منازل در آن ساعت در ساختمان حضور نداشت.

آتش نشانان پس از 4 ساعت تلاش، با اطمينان از عدم وجود خطر براي ساير ساکنين به عمليات خود پايان دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied