شمانیوز
شما نیوز

سری جدید از فردا پخش می‌شود

خانومی که شما باشی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تهیه کننده مجموعه «خانومی که شما باشی» معتقد است تصویری از زنان موفق و اصیل ایرانی است که به واسطه حضور موثر در عرصه‌های خانوادگی و فرهنگی می‌توانند برای دیگر زنان جامعه الگو باشند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، «آزاده نامداری» تهیه کننده مجموعه «خانومی که شما باشی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: سری جدید این مستند در 20 قسمت به زنان موفق امروز می‌پردازد، زنانی که در زندگی خصوصی خود مادران و همسران موفق و در عرصه‌های اجتماعی تاثیر گذارند.

وی با بیان این که سری جدید این برنامه از فردا، 14 مهر ساعت 19 و 40 دقیقه در کنداکتور پخش شبکه دو قرار می‌گیرد، افزود: در قسمت‌های نخست این برنامه به سراغ خانم‌های پلیس با گرایش‌های مختلف پلیس راهنمایی رانندگی، زنان شاغل در حوزه جنایی، خبرنگار حوزه پلیس و موارد دیگر می‌رویم تا برشی از زندگی خصوصی و اجتماعی آن‌ها را به تصویر بکشیم.

به گفته نامداری همه زنانی که در این مستند به زندگی آن‌ها پرداخته می‌شود، قابلیت این را دارند که به عنوان الگویی برای دیگر بانوان کشور مطرح شوند، آن ها در خانواده شخصیت‌های قابل اتکا و در جامعه زنانی تاثیر گذارند.

این تهیه کننده تصریح کرد: 7 قسمت نخست «خانومی که شما باشی» به زنان فعال در نیروی انتظامی اختصاص پیدا کرده و 13 قسمت دیگر نیز به زندگی بهترین‌هایی از جامعه زنان ایران، نماینده طیف‌های مختلف مثل زنان خانه‌دار، پزشک، فعال محیط زیست، همسر جانباز و شهید و نمونه‌هایی مثل مادر شهید احمدی روشن می‌پردازد.

آزاده نامداری با اعلام این که در این مستند تلاش کردیم تصویر زنان و موفق و اصیل ایرانی را در تلویزیون منعکس کنیم، افزود:

این برنامه مخاطبان شبکه دو را به استان‌های مختلف کشور می‌برد و با اتفاقات شیرین و شگفت‌انگیز همراه می‌کند، مثلا یکی از اتفاقات هیجان انگیز این است که ما در مجموعه تلویزیونی «خانومی که شما باشی» با یک مادر پیش و پس از تولد فرزندش همراه شده و بخش‌های جالبی از زندگی این زن توانمند را به تصویر کشیدیم.

«خانومی که شما باشی» به سفارش اجتماعی شبکه دو در 20 قسمت 25 دقیقه تولید شده، سری نخست این برنامه نوروز 91 روی آنتن شبکه رفت و توانست توجه بسیاری از مخاطبان و کارشناسان رسانه را به خود جلب کند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied