شمانیوز
شما نیوز

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس و ادارات تهران

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): حیدرزاده در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات گفت: هنوز وضعیت هوا به اضطرار نرسیده است که بخواهیم اقدام به این امر کنیم بنابراین در این راستا تعطیلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، تسنیم نوشت: هادی حیدرزاده مدیرکل محیط زیست استان تهران، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: روز گذشته میزان ذرات معلق 2.5 میکرون افزایش یافته بود و ما در شرایط ناسالم قرار داشتیم که امروز از میزان ذارت معلق کاسته شده است ولی ممکن است مجدد در شرایط ناسالم قرار بگیریم.

وی در خصوص گرد وخاک روز گذشته اظهار داشت: به دلیل وزش باد، گردوغبار محلی ورود پیدا کرده است که باعث شرایط ناسالم و کاهش کیفیت هوا شده بود که بر اساس پیش بینی هواشناسی برای فردا به صورت پراکنده بارندگی را در پایتخت پیش بینی می کنیم.

مدیرکل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه امروز به دلیل شرایط ناسالم زنگ ورزش در مدارس لغو و ورزش صبحگاهی ممنوع شده است، اظهار داشت: کارخانه سیمان، معادن ، شن و ماسه تا پایان وقت امروز در استان تهران تعطیل اعلام شده است.

* مدارس و ادارات تعطیل نخواهد شد

حیدرزاده در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات گفت: هنوز وضعیت هوا به اضطرار نرسیده است که بخواهیم اقدام به این امر کنیم بنابراین در این راستا تعطیلی وجود ندارد.

وی در خصوص برنامه جدید خود، بیان کرد: اولین کمیته کاهش آلودگی هوا با رویکرد ملی با همکاری دستگاه ها هفته آینده با حضور رئیس سازمان محیط زیست برگزار خواهد شد و هر دو هفته یکبار این جلسه برای ارائه پیشنهادات تشکیل خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست استان تهران در خصوص لایحه کاهش آلودگی هوا و مقابله با ریزگردها اظهار داشت: پیشنهاد دادیم تا این لایحه قانون شود تا اگر دستگاهی کوتاهی کرد متخلف و با آن برخورد کنیم که سازمان محیط زیست بسیار جدی پیگیر این امر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied