شمانیوز
شما نیوز

آخرین اخبار از استاندار اردبیل

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به رغم انتخاب نزدیک به 20 استاندار در دولت جدید، همچنان دولت درباره گزینه نهایی خود برای استانداری اردبیل به نتیجه ای نرسیده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از خبرنگار سبلانه، با وجود انتخاب نزدیک به 20 استاندار جدید در دولت "تدبیر و امید" و پیش بینی ها برای انتخاب استاندار جدید اردبیل در هفته های گذشته، باز هم استاندار اردبیل انتخاب نشد.

گفته می شود اختلاف نظرهای نمایندگان در مجلس و دولت برای گزینه مدنظر، یکی از دلایل اصلی تاخیر در انتخاب استاندار اردبیل باشد.

مجمع نمایندگان استان اردبیل معتقد هستند دولت می بایست از میان سه گزینه پیشنهادی نمایندگان این استان که "مجید خدابخش، آقاجانی و اقبال عباسی" هستند، یکی را انتخاب کند.

چنانچه گزینه نهایی دولت فردی غیر از این افراد باشد نمایندگان آن را به نوعی گزینه تحمیلی برای استانداری اردبیل قلمداد خواهند کرد.

براساس آخرین گزارش ها، گفته می شود هیات دولت نهایتا مجید خدابخش را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کرده است؛ برخی منابع خبری نیز این موضوع را تایید می کنند.

البته امروز در شرایطی جلسه هیات دولت به پایان رسید که استانداران آذربایجان شرقی، یزد و همدان تعیین شدند اما هیات دولت برای انتخاب استانداری اردبیل باز هم به نتیجه قطعی نرسید.

این در حالی است که سخنگوی وزارت کشور از اتمام پروسه انتصاب استانداران تا نیمه اول آبان خبرداده و گفته نمی‌توانم بگویم که کل استانداران در کشور تغییر می‌کنند؛ وزارت کشور ودولت یک ویژگی‌هایی تعریف کرده‌اند و افرادی که با این ویژگی‌ها قابل تطبیق باشند به عنوان استاندار انتخاب می‌‌شوند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied