شمانیوز
شما نیوز

کوهیان: با اشتباه داور بازی به تساوی کشیده شد/شناختی از تیم قم نداشتیم

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن گفت: داور بازی ما با قم بارها چند بازیکن از تیمم را اخراج کرد و با اشتباهاتی که داشت باعث شد تا بازی برده ما به تساوی کشیده شود.

پروانه کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره تساوی تیمش مقابل هدف‌پویان قم گفت: من بازی برده را واگذار کردم. بهتر است در لیگ از داورانی استفاده کنند که لیگ هندبال را سوت بزنند، نه بسکتبال! در 14 دقیقه این مسابقه ما با یک بازیکن کمتر بازی کردیم.

وی درباره اینکه میزبان زمان مناسبی را در اختیار ذوب‌آهن قرار نداد تا تمرین کنند، اظهار داشت: ما به تیم میزبان گفته بودیم که ساعت حرکت ما از اصفهان 15 است، اما به ما گفتند می‌توانند ساعت 16 تا 18 سالن بدهند که بعد اعلام کردند ما می‌توانیم از ساعت 22:30 تا 23:30 از سالن استفاده کنیم، آن هم سالنی که دو ساعت با قم فاصله دارد. شما بگویید من در این وقت شب چطور چند بازیکن دختر را خارج از شهر ببرم؟ ما هم نرفتیم. از طرفی به ما می‌گویند تا آمبولانس نباشد بازی را شروع نمی‌کنند، اما در این شهر آمبولانس نبود و بازی را برگزار کردند.

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن در ادامه با اشاره به اینکه اجازه فیلمبرداری از مسابقات را نداشتند، عنوان کرد: فقط به تیم‌های میزبان اجازه می‌دهند از بازی تصویربرداری کنند. بارها به این موضوع اعتراض کرده‌ایم. در دیدار با قم گل آخری که حریف زد از روی خطا بود و داور حتی به اشتباه برای قم پنالتی اعلام کرد و بازی به تساوی کشیده شد. البته ما شناخت زیادی از این تیم نداشتیم و شنیده بودم دروازه‌بان خیلی خوبی دارند که واقعا هم همین طور بود. در حالت کلی من از بازیکنانم راضی هستم.

کوهیان ادامه داد: در تمام مدت 4 امتیاز از حریف جلو بودیم، اما داور در تمام طول بازی بارها بازیکن ما را اخراج کرد. گروه سختی در این مرحله داریم که همه برای صعود می‌جنگند، برعکس گروه مقابل که کاملا مشخص است کدام تیم‌ها می‌توانند صعود کنند.

انتهای پیام/ک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied