شمانیوز
شما نیوز

مرعشی: ورود ناطق به انتخابات، سازنده و مثبت است

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ورود ناطق‌نوریبه عرصه انتخابات را سازنده و مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش مشرق، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در تشریح چگونگی فضای سیاسی کشور در فاصله چندماه مانده تا برگزاری انتخابات دوره دهم مجلس و همچنین چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: هنوز فضای کشور انتخاباتی نشده است و تنها در شهرستان‌ها و حوزه‌های کوچک، برخی اشخاص و تشکلها تحرکاتی را انجام می‌دهند.
وی در ادامه با بیان این‌که آمادگی فضای کشور برای ورود به عرصه انتخابات بسیار مهم است، افزود: تا فرارسیدن زمان ثبت‌نام کاندیداها و ورود رسمی به عرصه انتخابات، نزدیک به دو ماه باقی مانده است اما در سطح کلان، فضای انتخاباتی کشور نسبت به دوره‌های مشابه قبل، کمرنگ‌تر است.
سخنگوی کارگزاران با بیان این‌که هنوز آرایش‌ سیاسی جریانها به شکلی که نشان از ورود به انتخابات داشته باشد شکل نگرفته است، افزود: هنوز رویه جریانها در بحث مصادیق و ائتلاف‌ها مشخص نشده است و همین امر نشان می‌دهد که گروهها با تأخیر وارد عرصه سیاسی کشور شده‌اند.
مرعشی در پاسخ به سوالی درباره ورود ناطق نوری به عرصه انتخابات نیز گفت: ورود ناطق به انتخابات قطعا سازنده و مثبت خواهد بود، اما بعید می‌دانم وی وارد عرصه انتخابات شود. وی در پایان خاطرنشان کرد: نهایتا و در صورت اعلام کاندیداتوری ناطق، این موضوع در جبهه اصلاحات پیگیری خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied