شمانیوز
شما نیوز

بزرگداشت جانباختگان مکه و منا با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در سمنان

‌فرماندار سمنان از تشییع پیکر مطهر جان‌باختگان حادثه منا در مرکز استان در فردا 13 مهر خبر داد و گفت: علاوه بر این امشب بزرگداشت این حجاج با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی در سمنان برگزار می‌شود.

‌فرماندار سمنان از تشییع پیکر مطهر جان‌باختگان حادثه منا در مرکز استان در فردا 13 مهر خبر داد و گفت: علاوه بر این امشب بزرگداشت این حجاج با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، سیدعباس دانایی با اعلام خبر اظهار کرد: تشییع جانباختگان حادثه غمبار منا در مرکز استان راس ساعت 10 صبح روز دوشنبه 13 مهرماه از میدان سعدی تا میدان مطهری با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

فرماندار سمنان با انتقاد از بی‌مسئولیتی آشکار آل‌سعود، گفت: آل‌سعود باید پاسخگوی افکار عمومی جهان و خصوصا افکار عمومی دنیای اسلام و بویژه پاسخ‌گوی عزادار کردن مسلمانان جهان در روز عید قربان و به ویژه خانواده‌های حجاج ایرانی در حادثه منا باشد.

دانایی، عملکرد عربستانی‌ها در این فاجعه را غیرقابل پذیرش دانست و اضافه کرد: سعودی‌ها باید مسئولیت این فاجعه را رسما بپذیرند.

وی سهل‌انگاری و بی‌لیاقتی آل‌سعود در مدیریت برنامه حج را عامل اصلی این موضوع عنوان و این فاجعه را به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار سمنان و به ویژه خانواده‌های عزادار حجاج استان تسلیت گفت.

دانایی با اشاره به جلسه هماهنگی برگزار شده در استانداری تصریح کرد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی متولی و از جمله مسائل ترافیکی و اجرایی مراسم تشییع پیکر این حجاج در فرمانداری شهرستان سمنان ‌انجام گرفته است.

وی با دعوت از مردم ولایتمدار سمنان برای ادای احترام به این حجاج و شرکت باشکوه در مراسم تشیع جنازه خواستار اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما، دیگر رسانه‌ها، و از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد به مردم سمنان شد.

دانایی در ادامه تصریح کرد: مراسم بزرگداشتی نیز از سوی ایت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و مهندس وکیلی استاندار سمنان امروز امروز 12 مهرماه پس از نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در محل مسجد عابدینیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied