شمانیوز
شما نیوز

سفر نخست وزیر هند به رام الله

هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی درخصوص شهرک سازی ها و سفر نخست وزیر هند به فلسطین در هفته آتی از جمله اخبار فلسطین است.

به گزارش مشرق، شبکه دو رژیم صهیونیستی اعلام کرد دولت آمریکا به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داده است که درصورت تداوم شهرک سازی های غیر قانونی در اراضی اشغالی، از حق وتو خود در قطعنامه ها علیه این رژیم در شورای امنیت استفاده نخواهد کرد.

این منبع اسرائیلی در ادامه تاکید کرد اخیرا نتانیاهو به دلیل این هشدار، دستور اجرای ساخت و سازهای گسترده را در اراضی اشغالی صادر نکرده است.

سفر نخست وزیر هند به فلسطین

خبرگزاری فلسطینی وفا با انتشار خبری از سفر نخست وزیر هند به فلسطین خبر داد.

بر این اساس، دفتر نمایندگی هند در فلسطین اعلام کرد «نارندرا مودی» نخست وزیر هند هفته آتی در پاسخ به دعوت «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، به رام الله سفر خواهد کرد.

شماری از مسئولان بلندپایه هند نیز مودی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

پیشتر مقامات هندی از جمله نخست وزیر پیشین این کشور اعلام کرده بودند هند نقشی فعال در حمایت از تلاش های دولت فلسطین برای دستیابی به وضع عضویت کامل در یونسکو ایفا کرد و به حمایت از درخواست فلسطین برای عضویت کامل و برابر در سازمان ملل ادامه خواهد داد.

هند یکی از حامیان مالی فلسطین محسوب می شود.

ساف: رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها اعلام جنگ کرده است

روزنامه القدس العربی در خبری اعلام کرد کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی علیه مردم و مسئولان فلسطینی اعلام جنگ کرده است.

در این بیانیه اقدامات رژیم صهیونیستی در تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و یهودی سازی آن و تداوم شهرک سازی ها به دست رژیم صهیونیستی به شدت محکوم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied