شمانیوز
شما نیوز

چه خبر از اوضاع بحرانی صهیونیست‌ها در کرانه باختری؟

زیر گرفته شدن یک کودک فلسطینی به دست یک صهیونیست، تظاهرات فلسطینی ها در همبستگی با قدس و مسجدالاقصی و درخواست بان کی مون درخصوص انجام تحقیقات درباره شهادت ۴ فلسطینی از جمله تحولات فلسطین است.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل خواستار انجام تحقیقات فوری و شفاف در زمینه خشونت های اخیر و شهادت ۴ فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی، در کرانه باختری شد.

تظاهرات فلسطینی ها در یافا و جنین

خبرگزاری فلسطینی معا گزارش داد ساکنان یافا، جنین و اردوگاه های آن در همبستگی با قدس و مسجدالاقصی اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات ها خشونت های نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را طی روز های اخیر که منجر به شهادت ۴ نفر و زخمی شدن صدها نفر شده است، به شدت محکوم کردند.

شهادت کودک فلسطینی به دست صهیونیست ها

در پی شهادت کودک فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در بیت لحم، بدون اینکه وی در اعتراضات مشارکت کند، یک افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی ادعا کرد نظامیان این رژیم در اقدامی اشتباه این کودک فلسطینی را به شهادت رسانده اند.

حمله صهیونیست ها به امداد رسانان هلال احمر

فلسطین الیوم نیز در گزارشی به نقل از جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی اعضا و امدادگران این نهاد را در کرانه باختری مورد حمله قرار می دهند و در هفته های اخیر ۱۷ نفر از اعضای هلال احمر فلسطین در اثر حملات نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

استقرار دوربین مدار بسته در خیابان های کرانه باختری

روزنامه رای الیوم در خبری اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور استقرار دوربین های مدار بسته در کرانه باختری را صادر کرده است.

زیر گرفته شدن کودک فلسطینی به دست یک صهیونیست در الخلیل

همچنین خبرگزاری وفا از زیر گرفته شدن یک کودک فلسطینی به دست یک صهیونیست در شهر الخلیل خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied