شمانیوز
شما نیوز

نتیجه نهایی مسابقه خنداننده برتر خندوانه + هاشیه ها

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): رامبد جوان مجری و تهیه کننده برنامه «خندوانه» در یک پست اینستاگرامی با انتشار یک عکس از آمار رای دهندگان امیر مهدی ژوله و علی مسعودی، موفقیت این دو نویسنده را مدیون حضور آنها در برنامه «خندوانه» دانست و نوشت که مسعودی و ژوله را او معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

رامبد جوان مجری و تهیه کننده برنامه «خندوانه» در یک پست اینستاگرامی با انتشار یک عکس از آمار رای دهندگان امیر مهدی ژوله و علی مسعودی، موفقیت این دو نویسنده را مدیون حضور آنها در برنامه «خندوانه» دانست و نوشت که مسعودی و ژوله را او معرفی کرده است. واکنش کاربران به این پست باعث شد جوان بلافاصله در پستی دیگر توضیحی در این زمینه ارائه کند. بعد از پایان رای‌گیری برنامه «خندوانه» و فینالیست شدن امیر مهدی ژوله در مسابقه «خنداننده برتر» برخی از کاربران اینستاگرام با هجوم به صفحه رامبد جوان، برنده شدن ژوله را نتیجه تقلب در رای گیری برنامه «خندوانه» عنوان کردند. اما رامبد جوان که می خواست به اینگونه حواشی پایان دهد با انتشار عکسی از آمار رای دهندگان این برنامه در اینستاگرام خود نوشت: « سلام رفقا،سیستم سامانه خودکاره و راس 48 ساعتی که بهش داده شده بسته شد.

رامبد جوان مغرور شده؟!

یادتون نره هم ژوله و هم مسعودی رو من در خندوانه معرفی کردم و جفتشون پدیده هایین که موفقیتشون رو مدیون حضورشون در خندوانه هستن و من به این موضوع افتخار می کنم و دم همشون هم گرم. یکی نیست تو دهن دوستان بی ادب فلفل بریزد؟؟! (با خنده) » اما همین اظهارات از سوی جوان کافی بود که این بار دنبال کنندگان صفحه او، انتقاداتی را این به خود رامبد جوان و کلماتی که به کار برد وارد کنند. مخاطبان در محترمانه ترین حالت رامبد جوان را به غرور و تکبر متهم کردند. این حجم از انتقادات به گونه ای بود که رامبد جوان مجبور شد تنها بعد 30 دقیقه پس از پست اول، این بار با انتشار ویدیویی 15 ثانیه ای، در مورد استفاده از کلمه «مدیون» توضیحاتی را به مخاطبان خود ارائه کند. رامبد جوان در این ویدیوی کوتاه گفت: «وقتی می گویم «مدیون» یعنی امکان اینکه این جا بتوانند «استند آپ» را این جا تجربه بکنند، منظورم بود، وگرنه هر دو آقایان نویسنده اند و کارشون هم درست و درجه یک است.» اما این توضیح تصویری ،هنوز هم برای دنبال کنندگان رامبد جوان قانع کننده نبوده است،چون همچنان بسیاری از مخاطبان بر موضع قبلی خود هستند و در خلال این کامنت‌ها، برخی از کاربران این برنامه را به تکراری شدن هم متهم کرده‌اند!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied