شمانیوز
شما نیوز

خالقی‌فر: برای تقدیم به روح هادی یک قهرمانی به دست می‌آوریم/ امیدوارم حمایت از خانواده او فقط در حرف نباشد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: واقعاً دل و دماغ تمرین کردن نداریم اما امیدوارم هر چه زودتر از این شرایط دربیاییم و بتوانیم برای تقدیم به روح هادی یک قهرمانی به دست بیاوریم.

رضا خالقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط حاکم بر تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از درگذشت ناگهانی کاپیتان این تیم، گفت: واقعاً شرایط سختی را پشت‌سر می‌گذاریم به خصوص روز اولی که در تمرینات حاضر شدیم واقعاً از نظر روحی همه به هم ریخته بودیم و من شخصاً هادی را بارها در زمین حس می‌کردم البته روز به روز شرایط در حال بهتر شدن است هر چند که همیشه جای خالی هادی نوروزی حس می‌شود و به هیچ عنوان جای او پر شدنی نیست.

وی ادامه داد: شرایط روحی بازیکنان پرسپولیس شرایط مساعدی نیست به طوری که نیم ساعت حال ما خوب است و نیم ساعت مشغول گریه هستیم. امیدوارم هر چه زودتر از این حالت روحی بیرون بیاییم چرا که هادی هم دوست ندارد ما در چنین شرایطی باشیم. ما باید تمرین کنیم و با قهرمانی روح هادی را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه بازیکنان هم قسم شدند تا یک قهرمانی بیاوریم تا روح هادی از ما شاد شود اما ای کاش خود او بود و خودش کاپ قهرمانی را با دستانش بالای سر می‌گرفت.

خالقی‌فر از زمان آشنایی‌اش با مرحوم نوروزی هم خاطرنشان کرد: ما در فجر سپاه با هم، همبازی بودیم و آن زمان سن ما کم بود و در یک اتاق با هم زندگی می‌کردیم واقعاً شرایط سختی پیش‌روی ما بود و ما اوقات تلخ و شیرینی با هم داشتیم و حتی با هم به شمال می‌رفتیم تا اینکه هادی ازدواج کرد اما ما باز هم با هم در ارتباط بودیم و پارسال هم که من به پرسپولیس آمدم و دوباره در کنار هادی قرار گرفتم.

دوست صمیمی مرحوم نوروزی درباره مراسمی که وی در شهرستان بابل برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: مراسم شب هفت مرحوم نوروزی روز پنج‌شنبه انجام می‌شود اما ما صبح بعدازظهر تمرین داریم از طرف دیگر این کوچکترین کاری بود که من می‌توانستم برای هادی عزیز انجام دهم. دراین مراسم مردم برای او فاتحه می‌خوانند و ان‌شاء‌الله که روح هادی شاد باشد. از طرف دیگر تمرین جمعه تعطیل است و سعی می‌کنیم همراه با سایر بازیکنان به کپورچال برویم تا در کنار خانواده کاپیتان عزیزمان باشیم.

وی درباره هانی و هانا دو فرزند خردسال مرحوم نوروزی تصریح کرد: واقعاً اتفاق دردآوری رخ داده است هادی دو بچه کوچک داشت و آرزوهای بزرگی در سر می‌پروراند. هادی خیلی دوست داشت که هانی فوتبالیست شود سال گذشته که برای اردو به دبی رفتیم هادی از شیرین‌کاری‌ها و بامزه‌ بازی‌های هانی برای ما صحبت می‌کرد و کلی می‌خندید. ما وقتی به دبی رسیدیم او به سرعت دلتنگ خانواده‌اش شد و همیشه از هانی تعریف می‌کرد و به ما می‌گفت که او بیشتر از سنش می‌فهمید.

خالقی‌فر تصریح کرد: شاید الان دو فرزند هادی متوجه اتفاق تلخی که افتاده نشوند اما در آینده قطعاً روی آنها تأثیرگذار خواهد بود. از طرف دیگر وظیفه ما این است که آنها را تنها نگذاریم و مسئولان نباید فقط حرف بزنند بلکه باید عمل کنند. الان همه چیز داغ است و همه حرف می‌زنند اما نباید شرایط به گونه‌ای باشد که دو سال دیگر از خانواده هادی مصاحبه بگیرید و آنها بگویند که اتفاقی صورت نگرفته و آنها تنها ماندند. هادی از نفت و پرسپولیس طلبکار بود و قرارداد امسالش را هم باید به خانواده‌اش بدهد چرا که این، حق اوست. همسر هادی الان خیلی ناراحت بود چرا که 12 سال در کنارش زندگی کرد و هم برای هادی همسری کرد و هم مادری و به همین دلیل الان از همه وجود می‌سوزد. امیدوارم مسئولان حرف‌هایی را که زده‌اند را انجام دهند تا هانی و هانا آینده روشنی داشته باشند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط حاکم بر این تیم قبل از بازی با صبای قم اظهار داشت: هیچ کدام از بازیکنان و مربیان دل و دماغ تمرین ندارند اما باید واقعیت را قبول کرد. بزرگترها با بازیکنان صحبت کردند که اگر این طور تمرین کنیم آن کار بزرگی که هادی می‌خواست را نمی‌توانیم انجام دهیم. باید هر چه زودتر از این شرایط خارج شویم و به خاطر هادی با روحیه تمرین کنیم تا قهرمانی را برای هادی به دست بیاوریم. این مسئله‌ای است که خود خانواده هادی هم از بازیکنان خواسته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فشار کاپیتانی پرسپولیس باعث ایست قلبی هادی نوروزی شده، اظهار داشت: هادی به یکباره کاپیتان نشده بود بلکه سال گذشته هم تجربه کاپیتانی پرسپولیس را داشت. او 8 سال در این تیم بازی کرد و بازیکن بی‌تجربه‌ای نبود هر چند که قبول دارم کاپیتانی در پرسپولیس پرفشار است اما مرگ او صرفاً به این دلیل نیست چرا که هادی می‌دانست با مشکلات چطور برخورد کند.

خالقی‌فر در پایان تصریح کرد: باید از مردم عزیز ایران تشکر کنم که برای هادی سنگ تمام گذاشتند و خانواده‌اش از این حضور خوشحالند. خود شما دیدید که در تهران و بابل چه جمعیت عظیمی برای تشییع کاپیتان ما آمده بود. از طرف دیگر از هواداران عزیز استقلال هم تشکر می‌کنم که رنگ‌ها را بی‌معنی کردند و در کنار پرسپولیسی‌های داغدار عزادار شدند. مطمئناً روح هادی هم شاد است و امیدوارم که طوری نتیجه بگیریم که او می‌خواست.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied