شمانیوز
شما نیوز

۶ مهاجم برتر حال حاضر قاره سبز/ رونالدو، نیمار و سوارز، غایبان بزرگ!

مارکا ۶ مهاجم برتر حال حاضر اروپا را معرفی کرده که در فهرست اعلام شده خبری از رونالدو، نیمار و سوارز نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، به بهانه اینکه هوداران فوتبال جهان به صورت کلی و هواداران فوتبال اروپا به صورت خاص منتظر پایان تعطیلات فیفا هستند تا بازی‌های تیم‌ محبوبشان را دنبال کنند با یک گزارش از 6 مهاجم برتر حال حاضر قاره اروپا به پیشواز این بازی‌ها می رویم.

نکته قابل توجه نبود نام‌های بزرگی از جمله کریستیانو رونالدو، نیمار داسیلوا و لوئیس سوازر است زیرا آنها در این فصل بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و گل‌های زیادی که برای تیم‌هایشان به ثمر رساندند.

این گزارش که روزنامه مارکا آن را ارائه داده است، بنا بر دقایقی که بازیکن از آغاز فصل برای تیمش بازی کرده و تعداد گل‌های زده آنها از میانگین ضرباتی که در چارچوب زده‌اند است که درصد موفقیت آنها را مشخص می کند.

6 مهاجم برتر قاره سبز به ترتیب زیر است:

1- حاتم بن عرفا

حاتم بن عرفا مهاجم فرانسوی تیم نیس در دوران طلایی خود به همراه تیمش به سر می برد زیرا در این فصل 6 گل از 10 ضربه خود در 634 دقیقه بازی خود به ثمر رسانده است که میانگین هجومی او 60% شد.

2- کریم بنزما

کریم بنزما که اکنون با 6 گل آقای گل لالیگا است، وی در این فصل با 6 گل از 11 ضربه زده به طرف دروازه‌بان حریف در 474 دقیقه حضورش به همراه رئال ماردید، دومین مهاجم قاره سبز از لحاظ هجومی است که میانگین هجومی او 54.5% است.

3- ادر مارتینز

ادر مارتینز مهاجم سامپدوریا در این فصل بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته که توانسته 6 گل از 11 ضربه خود به چارچوب دروازه در 628 دقیقه حضورش به همراه تیمش به ثمر رسانده است که میانگین هجومی او با 54.5% مساوی با با بنزما است.

4- جرمی فاردی

در این فصل از لیگ جزیره شاهد نمایش قدرتمند جرمی فاردی مهاجم تیم لستر سیتی هستیم که 7 گل را از 13 ضربه زده به چارچوب دروازه در 711 دقیقه حضورش به ثمر رسانده است که میانگین هجومی‌اش 53.8% است.

5- رابرت لواندوفسکی

رابرت لواندوفسکی مهاجم باوارایی‌ها که این روزها بهترین زمان فوتبالی خود را پشت سر می گذارد و آقای گل بوندسلیگا است و در مقابل تیم وولفسبورگ سریعترین 5 تایی جهان را به فاصله 9 دقیقه به ثمر رسانده است، وی در این فصل 12 گل از 25 ضربه‌ای که به طرف چارچوب دروازه زده در 517 دقیقه‌ای که به همراه تیمش بوده است که میانگین هجومی او 48% است.

6- ادینسون کاوانی

کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای تیم پاری‌سن ژرمن به همراه زلاتان ابراهیموویچ خط حمله آتشینی را درست کرده‌اند که این مهاجم اروگوئه‌ای 6 گل را از 13 ضربه زده به چارچوب دروازه در 680 دقیقه حضورش به ثمر رساند که میانگین هجومی او 46.1% است.

انتهای پیام/م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied