شمانیوز
شما نیوز

خسروی وفا: پارالمپیکی‌ها هم به اندازه المپیکی‌ها پول تو جیبی می‌گیرند/ امیدوارم بالای 80 سهمیه کسب کنیم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: طبق مصوبه‌ای که امروز داشتیم ورزشکاران پارالمپیکی هم به اندازه المپیکی‌ها ماهیانه مبلغی به عنوان پول تو جیبی دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود خسروی وفا در پایان جلسه ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: اگر بسکتبال در پارالمپیک بتواند کسب سهمیه کند تعداد ورزشکاران ما در مسابقات پارالمپیک به 60 نفر خواهد رسید.

خوشبختانه در جلسه امروز مصوب شد که حقوقی را برابر با ورزشکاران المپیکی به پارالمپیکی‌ها هم پرداخت کند که این مبلغ ماهیانه 2 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: قرار است در جلسات آینده در مورد وضعیت مربیان و حقوق آنها تصمیماتی گرفته شود و تلاش می‌کنیم که حقوق مربیان پارالمپیک و المپیکی با هم برابر باشد. طبق مصوبه‌ای که امروز داشتیم هر ورزشکار از زمانی که کسب سهمیه کرده است ماهیانه 2 میلیون تومان تا زمان آغاز بازی‌های المپیک دریافت خواهد کرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: البته اجرای این مصوبه بستگی به اعتبارات دارد باید شرایط را مدیریت کنیم و اگر اعتبار لازم فراهم شود این مصوبه به صورت دقیق اجرا می‌شود البته این قانون در گذشته هم وجود داشت که ورزشکاران در آن زمان ماهیانه 750 هزار تومان دریافت می‌کردند.

خسروی وفا گفت: ما قول داده‌ بودیم که نسبت به مسابقات المپیک لندن سهمیه بیشتری کسب کنیم و فکر می‌کنم برای المپیک ریو بتوانیم بالای 80 سهمیه به دست بیاوریم این در شرایطی است که برای مسابقات لندن 78 ورزشکار کسب سهمیه کرده بودند.

انتهای پیام/آ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied