شمانیوز
شما نیوز

اعمال فشار علیه صهیونیستها توسط جامعه جهانی

گروه های فلسطینی مستقر در لبنان با صدور بیانیه ای مشترک خواستار اعمال فشار جامعه جهانی بر رژیم صهیونیستی به منظور توقف تجاوزهای گسترده آنها به حقوق فلسطینیان شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری وفا، گروه های فلسطینی مستقر در لبنان امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای مشترک، فشار گسترده جامعه جهانی علیه رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.

بر اساس این گزارش، این گروه ها اعلام کردند که توقف تجاوزهای گسترده رژیم صهیونیستی به حقوق شهروندان فلسطینی نیازمند اعمال فشار گسترده علیه این رژیم توسط جامعه جهانی است.

در بیانیه این گروه ها آمده است: اسرائیل مسئول اصلی رویدادهای اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی بوده است و باید تبعات تمامی اقدامات وحشیانه خود که تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از فلسطینیان شده است را بر عهده بگیرد.

این گروه ها با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی با یورش وحشیانه به مردم فلسطین به دنبال فرافکنی است، تصریح کردند: تل آویو تلاش می کند تا در فرصت کنونی از مشغول بودن دولت ها و ملت های منطقه به بحران های داخلی خود سوء استفاده کرده و ملت فلسطین را سرکوب کند.

گروه های فلسطینی مستقر در لبنان همچنین با اشاره به ادامه محاصره نوار غزه توسط نظامیان صهیونیست، دخالت جامعه جهانی برای حمایت از مسجدالاقصی و همچنین شکسته شدن محاصره نوار غزه را خواستار شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied