شمانیوز
شما نیوز

سیتروئن DS به ایران می آید +عکس

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): گروه آرین در برنامه تازه ای قصد دارد تا محصولات شرکت فرانسوی سیتروئن را وارد بازار ایران کند. حضور سیتروئن در ایران سابقه ای همراه با ورود صنایع خودرو سازی به ایران دارد و نام کارخانه سایپا برگرفته از نام سیتروئن فرانسه است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

گروه آرین در برنامه تازه ای قصد دارد تا محصولات شرکت فرانسوی سیتروئن را وارد بازار ایران کند. حضور سیتروئن در ایران سابقه ای همراه با ورود صنایع خودرو سازی به ایران دارد و نام کارخانه سایپا برگرفته از نام سیتروئن فرانسه است. ایرانی ها با سیتروئن خاطرات خوبی دارند از مدل داین "ژیان" تا سیتروئن زانتیا و حتی مدل سی 5 در مجموع تصویری مثبت را در حافظه ایرانی ها از خود به جای گذاشته اند. DS برای آنهایی که با سیتروئن آشنایی دارند نامی خاطره انگیز است. خودروی که در دهه 1960 و 70 میلادی انقلابی را رهبری کرد که رقبای دیگرش در بازار جهانی هرگز نتوانستند رکورد آن را بشکنند. در حال حاضر و همانطور که اشاره شد قرار است بار دیگر مدل های جدید سیتروئن در خیابان ها و جاده های ایران تردد کنند. خودرویی که توسط مجله تخته گاز در انگلیس به عنوان بهترین خودروی خانوادگی سال 2011 انتخاب شد و در فستیوال خودروی گلاسگو در اسکاتلند نیز توانست جایزه بهترین خودروی سال 2012 با سینه بیاویزد . از نکات جالب این مدل سیتروئن این است که در حال حاضر رئیس جمهور فرانسه و کاخ الیزه هم برای تردد از آن استفاده می کنند. تا اینجای کار در مورد برند DS صحبت کردیم و اینکه متوجه شویم قرار است چه برندی و با چه سابقه ای وارد ایران شود. اما در ایران داستان کمی متفاوت است و گاهی اوقات برندهای بزرگی حتی آلمانی بعد از ورود خود نتوانستند به موفقیت دست یابند و حال گروه آرین قدم اول را برداشته و توانسته مقدمات ورود DS را فراهم کند و حال بستگی به عملکرد آن و عکس العمل بازار دارد تا مشخص شود که آیا DS می تواند در بازار عجیب و متفاوت ایران موفق شود یا خیر.

سیتروئن DS به ایران می آید +عکس سیتروئن DS به ایران می آید +عکس سیتروئن DS به ایران می آید +عکس سیتروئن DS به ایران می آید +عکس سیتروئن DS به ایران می آید +عکس سیتروئن DS به ایران می آید +عکس سیتروئن DS به ایران می آید +عکس سیتروئن DS به ایران می آید +عکس سیتروئن DS به ایران می آید +عکس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied