شمانیوز
شما نیوز

پر‌‌ لایک‌ترین عکس های اینستاگرام را ببینید

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): اینستاگرام در گزارشی، سه عکس پرطرفدار خود را معرفی نموده است که مثل همیشه این رکورد ها در دستان زنان معروف هالیوودی می باشد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

اینستاگرام در گزارشی، سه عکس پرطرفدار خود را معرفی نموده است که مثل همیشه این رکورد ها در دستان زنان معروف هالیوودی می باشد.

در این گزارش سه عکس که مربوط به خواهران ناتنی کیم کارداشیان مدل و بازیگر هالیوودی، و تیلور سوئیفت محبوب ترین شخص اینستاگرام هست دیده می شود.
موهای قلبی کندال جنر؛ کندال نیکول جنر متولد ۱۹۹۵ یکی از خواهران ناتنی کیم کارداشیان است، او دختر ویلیام بروس جنر و کریستن مری جنر می‌باشد، کندال حرفهٔ مدلینگ را در سن ۱۴ سالگی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۰ به عنوان دهمین ستارهٔ جذاب جوان تلویزیون انتخاب شد.
پر‌‌ لایک‌ترین عکس های اینستاگرام را ببینید
دست گل تیلور سوئیفت که از طرف کانیه وست همسر کیم کارداشیان به مناسبت برنده شدن در جشنواره موزیک ویدیوی ام تی وی برای او ارسال شده بود. همیشه جا پای کیم کارداشیان در ترین های اینستاگرام دیده می شود.
پر‌‌ لایک‌ترین عکس های اینستاگرام را ببینید
مدرک فارغ التحصیلی دبیرستان کایلی جنر؛ کایلی جنر یکی دیگر از خواهران ناتنی کیم کاردشیان می باشد، وی متولد 1997 است که در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز کایلی و کندال جنر را جزو ۲۵ نوجوان تأثیرگذار، به دلیل نفوذ قابل توجهی در بین نوجوانان معرفی کرد.
پر‌‌ لایک‌ترین عکس های اینستاگرام را ببینید
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied