شمانیوز
شما نیوز

رضائیان: مساله حق‌ پخش تلویزیونی حل نشود فوتبال حرفه‌ای‌ ما تعطیل می‌شود

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: مساله حق پخش تلویزیونی حل نشود فوتبال حرفه‌ای ما تعطیل خواهد شد.

مسعود رضائیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حسابرسی از باشگاه ملوان گفت: این حسابرسی به درخواست هیات مدیره باشگاه ملوان آغاز شده و فکر می‌کنم حدود دو هفته زمان لازم است تا گزارش حسابرس‌ها نهایی شود. این گزارش حسابرسی را می‌توانیم به هیات مدیره، مجمع باشگاه و حامیان مالی احتمالی ارایه کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه در روزهای گذشته برخی شایعه تغییر او را مطرح کرده بودند، گفت: می‌گویند ماهی را از آب نترسانید بخصوص اینکه در دریا باشد! من هم اکنون کنار دریا و لب ساحل هستم.

رضائیان در مورد اینکه بازیکنان از پرداخت نشدن مطالباتشان ناراضی هستند، گفت: مشکلات مالی همه جا وجود دارد. باید صبر و شکیبایی داشت تا شرایط مناسب شود. اینگونه نیست که پول در جایی وجود داشته باشد و کسی آن را به ما نمی‌دهد بلکه باید سازوکار تهیه منابع مالی ایجاد شود. وضعیت ملوان از نظر فوتبالی مناسب است و اگر مشکلات مالی هم حل شود شرایط ایده آل خواهد شد.

وی افزود: اگر مشکل حق پخش تلویزیونی فوتبال حل شود قسمت عمده مشکلات مالی این رشته ورزشی برطرف خواهد شد اما اگر وضعیت مشکل حق پخش حل نشود فوتبال حرفه‌ای ما تعطیل خواهد شد و دوباره باید فوتبال آماتور داشته باشیم. در حال حاضر در فوتبال حرفه‌ای 80 درصد بودجه باشگاه‌ها صرف قرارداد بازیکنان می‌شود اما در فوتبال آماتور مثل گذشته خبری از پرداخت دستمزدهای کلان نبود و فقط هزینه‌های مسافرت پرداخت می‌شد.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه در آنصورت دیگر در لیگ قهرمانان آسیا هم نمی‌توانیم حضور داشته باشیم، گفت: البته در حال حاضر هم حضور پررنگی در این مسابقات نداریم. مگر 6 دوره قهرمان این بازی‌ها شده‌ایم که حالا نگران غیبت‌مان در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied