شمانیوز
شما نیوز

نظر سید حسن نصرالله درباره ایران

دبیر کل حزب الله لبنان جمهوری اسلامی ایران را یک نعمت الهی برای مسلمانان جهان توصیف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینترنتی صدا و سیما، سید حسن نصرالله در گفتگو با شبکه تلویزیونی الاهواز با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگی برای ملت ایران و مسلمانان جهان شمرده می شود، افزود: مشکل در این نیست که افراد بسیاری به ارزش این نعمت واقف نبوده و قدردان آن نیستند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران یکی از امن و باثبات ترین کشورهای جهان است و از اراده و حاکنمیت مردمی بالا و تمدنی قوی برخوردار بوده و دارای جایگاهی والا در معادلات منطقه ای و بین المللی است.

سید حسن نصرالله بیان داشت: باید بر نعمت وجود نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر شجاع و پرهیزکار آن که هیچ همتای در جهان ندارد تمرکز داشته باشیم.

وی گفت: در صورتی که جمهوری اسلامی ایران نبود، سرنوشت ملت های منطقه به گونه ای دیگر می شد. ما درباره موضوعاتی سخن می گوییم که شاهد آن هستیم بنابراین جمهوری اسلامی ایران یک نعمت الهی بزرگی است.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: شبکه های تلویزیونی که از حقیقت حمایت می کنند و برآمده از حقیقت هستند حتی اگر امکانات اندکی داشته باشند بسیار تاثیرگذارتر از شبکه های تلویزیونی خواهند بود که میلیاردها دلار بودجه دارند و دروغپراکنی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied