شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش سازمان وظیفه عمومی برای سربازان

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: در هفته ناجا بعضی از اضافه خدمت‌های سربازان بخشیده می‌شود.

به گزارش مشرق،‌ سردار سیدحمید صدرالسادات، با بیان اینکه در هفته ناجا بعضی از اضافه خدمت‌ها بخشیده می‌شود، عنوان کرد: اضافه خدمت‌های سنواتی که به تاخیر افراد در معرفی خود گفته می‌شود، امکان بخشودگی ندارند، اما اضافه خدمت‌هایی که بر اثر بی‌انضباطی سربازان صورت گرفته است می‌تواند با دستور فرمانده بخشیده شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که سه ماه تاخیر در معرفی داشته‌اند سه ماه اضافه خدمت برای آنان در نظر گرفته می‌شود، افزود: افرادی که بیش از سه ماه تاخیر در معرفی داشته‌اند 6 ماه و کسانی که بیش از یک سال تاخیر داشته‌اند علاوه بر مدت 6 ماه اضافه خدمت به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: کسانی که اضافه خدمت به آنان تعلق می‌گیرد اگر خدمت خود را به خوبی انجام دهند تا دو سوم از اضافه خدمت آنان نیز بخشیده می‌شود که در عید غدیر سال گذشته طبق فرموده مقام معظم رهبری تمام اضافه خدمت‌ها، بخشیده شد.

صدرالسادات با بیان اینکه افراد از سن 19 تا 50 سالگی طبق قانون سرباز محسوب می‌شوند، عنوان کرد: از این سال‌ها دو سال آن به صورت خدمت سربازی و باقی سال‌ها با نام ذخیره اول و دوم هستند که در بعضی از حوادث تمرین و رزمایش‌ها ممکن است از افرادی که در سال‌های ذخیره هستند، کمک گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied