شمانیوز
شما نیوز

یزدانی: بی خیال المپیک نمی‌شوم/ عادت کرده‌ام همه چیز را با سختی بدست بیاورم

دارنده چهار مدال طلا و برنز جهانی کشتی آزاد گفت: بعد از جام جهانی که آسیب دیده بودم خودم را به زحمت به مسابقات انتخابی رساندم و عادت کرده‌ام همه چیز را با سختی بدست بیاورم.

رضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره شرایطش بعد از طی کردن دوران مصدومیت گفت: روزی 4 - 5 جلسه تمرینات بدنسازی و دوومیدانی را برگزار می‌کنم و ان‌شاءلله از هفته جاری تمرینات روی تشک را آغاز خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر از دست دادن مسابقات جهانی لاس وگاس ناراحت نیست، گفت: مگر می‌شود ناراحت نباشم؟ اما به اندازه کافی برای حضور در آمریکا تلاش کردم. نفر اول انتخابی بودم و اگر می‌رفتم حتما مدال می‌گرفتم. حالا هم هدفم فقط پیروزی در المپیک است. از هیچکس دلخور نیستم چون عادت کرده‌ام همه چیز را با سختی بدست بیاورم. بعد از جام جهانی که آسیب دیده بودم خودم را به زحمت به مسابقات انتخابی رساندم و اول شدم و انتظار داشتم کادر فنی در کنارم باشد و از من حمایت کند.

دارنده 2 مدال طلای جهان تصریح کرد: خداراشکر طحان موفق به کسب سهمیه شد هر چند که دوست داشتم مدال بگیرد چون شرایط برای او فراهم بود، اما به نظر می‌رسید از نظر روحی شرایط خوبی ندارد چرا که او در جام تختی حریف اوکراینی را شکست داده بود، اما بعد از باخت به آمریکا نتوانست از نظر روحی خودش را بازیابی کند.

رضا یزدانی درباره شرایط سختی که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارد گفت: برای رسیدن دوباره به دوبنده تیم ملی کار سختی پیش رو دارم، اما امیدوارم بتوانم این راه را با موفقیت پشت سر بگذارم. فقط برای کسب مدال المپیک می‌روم و تنها هدفم کسب مدال طلا در برزیل است. با قدرت در انتخابی شرکت می‌کنم چون نمی‌توانم بی‌خیال المپیک شوم.

وی در خصوص اینکه برخی می‌گویند چون سن یزدانی بالا رفته است توان تکرار اتفاقات گذشته را ندارد گفت:‌ گازیموف سنش از من بیشتر است، اما همچنان در جهانی مدال می‌گیرد؛ همین حالا هم با این شرایط سنی همه را با اختلاف در ایران شکست می‌دهم پس حق من است.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied