شمانیوز
شما نیوز

صولت: شانس زیادی برای کسب سهمیه در کویت داریم/ مشکلات مالی گاهی در عدم نتیجه‌گیری تاثیر دارد

مربی تیم ملی تپانچه می‌گوید ورزشکاران این رشته شانس زیادی دارند تا در مسابقات آسیایی کویت سهمیه المپیک ریو را بگیرند.

امیرحسین صولت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط ورزشکاران برای اعزام به کویت و اینکه ایران چقدر برای کسب سهمیه شانس دارد، گفت: با وجود سخت بودن این مسابقات و اینکه آسیا مهد تیراندازی است، اما ما شانس زیادی برای کسب سهمیه داریم. با توجه به اینکه چین، کره و هند سهمیه گرفته‌اند، کار ما راحت‌تر می‌شود، اما بازهم نباید این موضوع را فراموش کنیم که سایر رقبا هم تمرین کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که برخورداری در لندن سهمیه گرفت و فکر می‌کنید این تعداد برای ریو افزایش یابد، عنوان کرد: علاوه بر برخورداری امیدواریم صفاری و احمدی نیز در بخش مردان سهمیه المپیک بگیرند. البته امیدواری ما در تیراندازان که در 50 متر هم بادی و هم خفیف مسابقه می‌دهند وجود دارد. در بخش بانوان نیز با نتایجی که آنها در مسابقات قهرمانی آسیا در هند داشتند و صعودشان به فینال این امید را به ما داد که در کویت بتوانند سهمیه بگیرند.

مربی تیم ملی تپانچه همچنین در پاسخ به این سوال که وضعیت فشنگ در این رشته به چه صورت است، اظهار داشت: مشکلات ما نسبت به تفنگ کمتر است. البته در این مدت هم تپانچه جزو اولویت دوم بود با این حال به ما قول دادند برای مهر و آبان 10 هزار فشنگ برسد.

صولت در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه تیم ملی تپانچه هم در هانوفر اردو خواهد داشت یا خیر، گفت: اردوی هانوفر فقط برای ورزشکاران تفنگ است. قرار بود ما یک هفته قبل از آغاز مسابقات آسیایی در کویت اردو داشته باشیم که فکر می‌کنم به دلیل مشکلات مالی این اردو برگزار نشود. با وجود این مشکلات ما همیشه تلاشمان را کرده‌ایم که البته مشکلات مالی گاهی اوقات در نتیجه نگرفتن تاثیراتی داشته است.

آخرین مسابقه کسب سهمیه المپیک اواسط آبان در کویت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied