شمانیوز
شما نیوز

تصاویر/ آخرین وداع امام جماعتِ «حرم رضوی(ع)» با مولایش

در این مراسم، پیکرِ «حجت الاسلام سید حسین حسینی» امام جماعت حرم رضوی(صلوات الله علیه) نیز که یکی از شهدای فاجعه ی منا بود، بر دوش مردم تشییع شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، روز پنجشنبه 2 مهر 1394، مصادف با 10 ذیحجه 1436 قمری( عید قربان)، سرزمین مقدس «منا»، شاهد کشتارِ عظیم «ضیوف الله» طی چند ساعت بود. فاجعه ای که هرچند به ظاهر با سهل انگاری و نابلدی متولیان برگزاری مناسک حج آغاز شد اما با بی توجهی و تغافلی موذیانه، ابعادی بی سابقه و جنایت‌بار پیدا کرد و جامه ی احرامِ بیش از پنج هزار حاجی، از 24 کشور جهان را به کفن آنان مبدل ساخت. قریب به 500 تن از «مهاجران الی الله»، حجاج ایرانی بودند که پس از پی گیری‌های مجدانه‌ی مسئولان کشوری و تهدید صریحِ «آل سعود» از سوی مقام معظم رهبری ، ابدانِ درهم کوفته‌‌ی جمعی از آنان پس از 11 روز به میهن بازگشت و به تدریج در زادگاه‌هایشان تشییع گردید. آن‌چه پیش رو دارید، تصاویر اختصاصی مشرق است از سومین مراسم تشییع حاجیانِ مشهدی که در «منا» به دیدار دوست شتافتند و در مشهد، به پابوس حضرت ولی الله «ثامن الائمه (صلوات الله علیه) » مشرف شدند. در این مراسم، پیکرِ «حجت الاسلام سید حسین حسینی» امام جماعت حرم رضوی(صلوات الله علیه) نیز که یکی از شهدای فاجعه ی منا بود، بر دوش مردم تشییع شد.
جهت تسریع در هزیمت و سقوطِ «آل سعود» صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ننگ و نفرین ابدی بر غاصبان بیت الله الحرام مرگ بر «آل سعود»
تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/ تصاویر/
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied