شمانیوز
شما نیوز

صانعی: به علت محدودیت اعزام نفرات به ایتالیا سرپرست شدم/ از اول هم همکاری‌ام با بانوان طولانی‌مدت نبود

مدیر فنی تیم ملی فوتسال گفت: به علت محدودیت در نفرات اعزامی به ایتالیا در این رقابت‌ها سرپرست شدم.

علی صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: ما تازه کار خود را شروع کرده‌ایم و هم اکنون ناظم الشریعه به دنبال شناخت از بازیکنان در کوتاه ترین زمان ممکن است.

وی در مورد انتخابش به عنوان سرپرست در سفر به ایتالیا اظهار داشت: به علت محدودیتی که برای اعزام نفراتی داشتیم، تصمیم بر این شد که افتخاری همراه ما نیاید و به همین دلیل سرپرستی در این مسابقات به من واگذار شد.

وی در مورد حضور بی‌سر و صدایش به عنوان مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان و اینکه قرار است باز هم با آنها همکاری کند یا خیر، خاطرنشان کرد: قهرمانی در جام ملتهای آسیا تلاش دسته‌جمعی تمامی افراد بود، به هر حال پیش از این با من صحبت شده بود و فدراسیون مسئولیتی را در این بازها به من محول کرد. از همان ابتدا هم قرار نبود پس از بازی‌های آسیایی در کنار تیم ملی فوتسال بانوان باشم، بلکه قرار بود در این مسابقات به آنها کمک کنم.

مدیر فنی تیم ملی در مورد فرصت اندک برای حضور در جام ملت‌های آسیا گفت: با توجه به اینکه باید مسابقات لیگ مرتب برگزار شود، فرصت کمی برای تمرینات تیم ملی باقی می‌ماند، اما سعی می‌کنیم در همین مدت بازیکنان به هماهنگی لازم برسند تا بتوانیم نتایج خوبی را در مسابقات کسب کنیم.

صانعی در خصوص عدم حضورش در جلسه اخیر کمیته فنی و اینکه آیا به جلسات این کمیته خواهد رفت یا خیر، گفت: این جلسه داخل فدراسیون بوده و خود کفاشیان و ترابیان حضور داشتند، به هر حال اگر به اعضای کمیته فنی بگویند، من هم حاضر خواهم شد، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در مورد اختلاف نظری که بین کمیته فنی و کمیته فوتسال وجود دارد، گفت: اختلافی نیست، بلکه این موضوع را از بیرون بزرگ می کنند، یک اختلاف نظر کوچکی بوده که بعضی مواقع هم بر اثر مصاحبه‌های زیاد به وجود می‌آید، مسئله خاصی نبوده است.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied