شمانیوز
شما نیوز

هشدار آمریکا به عراق:از روسیه دوری کنید!

دولت آمریکا از طریق کانالهای رسمی و غیر رسمی به عراق در مورد ائتلاف با روسیه علیه داعش هشدار داد و این کار را برای آینده این کشور خطرناک توصیف کرده است.

گروه بین الملل مشرق- یک مقام آمریکایی در سفارت این کشور در عراق از تلاش مقامات واشنگتن برای همکاری نکردن عراق و روسیه علیه داعش خبر داد. بنابر این گزارش، دولت آمریکا از طریق کانالهای رسمی و غیر رسمی به عراق در مورد ائتلاف با روسیه علیه داعش هشدار داد و این کار را برای آینده این کشور خطرناک توصیف کرد.
هشدار آمریکا به عراق:از روسیه دوری کنید!
این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، از لابی آمریکایی ها بین مقامات عراقی برای عدم ائتلاف با روسیه خبر داد و گفت: در دیدارهای متعدد دیپلمات ها و مقامات آمریکایی با حیدر العبادی نخست وزیر عراق به این کشور توصیه شده است که با روسیه علیه داعش همکاری نکند.
هشدار آمریکا به عراق:از روسیه دوری کنید!
این در حالی است که پنتاگون اخیراً از روسیه خواسته است در عملیات نظامی درسوریه با مقامات آمریکایی وارد مذاکره مستقیم شود و برای عدم تداخل عملیات، همکاری دو طرفه را بیشتر کند. آمریکا مقامات عراق را تهدید کرده است در صورتی که با روسیه و ایران برای جنگ با داعش متحد شوند، حمایت ائتلاف غرب به رهبری آمریکا از نیروهای پیشمرگه کردستان شدت می گیرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied