شمانیوز
شما نیوز

وزارت دفاع روسیه: تمام موشک‌های شلیک‌شده از دریای خزر به اهداف خود در سوریه اصابت کردند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد تمامی موشک‌هایی که از کشتی‌های نیروی دریایی این کشور در دریای خزر به سمت سوریه شلیک شده به اهداف خود اصابت کرده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد تمامی موشک‌هایی که از کشتی‌های نیروی دریایی این کشور در دریای خزر به سمت سوریه شلیک شده به اهداف خود اصابت کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه المنار، ایگور کناشنکف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه با تاکید بر اینکه تمامی موشک‌ها به اهداف خود در سوریه اصابت کردند، گفت: ارتش روسیه پیش از انجام هر حمله‌ای در سوریه اهداف را به طور کامل شناسایی و موقعیت آن را ارزیابی می‌کند و این یک اقدام کارشناسی شده بوده است.

وی گفت: تمامی موشک‌هایی که ما شلیک کرده‌ایم به مواضع داعش در سوریه اصابت کرده و اظهاراتی که اخیرا در این باره مطرح شده شایعه بوده و برای تحت الشعاع قرار دادن عملیات روسیه علیه داعش است.

پیشتر یک مسئول آمریکایی مدعی شده بود که چهار فروند از موشک‌های شلیک شده روسیه در خاک ایران به زمین اصابت کرده است.

ایگور کناشنکف در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: عملیات نظامی علیه داعش در سوریه با قوت خود ادامه خواهد یافت و جنگنده‌ بمب‌افکن‌های نیروی هوایی در ساعات گذشته ده‌ها حمله هوایی علیه مواضع داعش انجام داده‌اند که از جمله آن هشت پایگاه آنها در استان حمص بوده که همگی نابود شدند.

وی گفت: 11 اردوگاه آموزشی داعش در استان‌های حماة و رقه نیز بمباران شده و زیرساخت‌های تروریست‌ها در برخی مناطق سوریه نیز هدف حملات هوایی ما قرار گرفته است.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: حملات دقیق با بمب‌های لیزری و هدایت شونده باعث انهدام مخفیگاه‌های زیرزمینی داعش در دو منطقه سلما و عرافیت شده که این حمله با اطلاعات محلی دقیق انجام شده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied