شمانیوز
شما نیوز

باشگاه بارسلونا رسماً از مسی حمایت کرد

پس از آنکه دادستانی اسپانیا مسی را متهم به فرار مالیاتی کرد، باشگاه بارسلونا روز گذشته بیانیه‌ای رسمی در حمایت از ستاره‌اش صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه بارسلونا پس از آنکه دادستان کل اسپانیا اتهامات زیادی را علیه لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاهش صادر کرد، دست روی دست نگذاشت و بیانیه‌ای رسمی در حمایت از ستاره‌اش صادر کرد که در ابتدا از دارنده 4 توپ طلای جهان به شدت حمایت کرد و سپس تمام اتهامات وارده بر او را غیر قابل قبول اعلام کرد.

این بیانیه در واکنش به رای دادستان کل اسپانیا که مسی را بعد از قضیه فرار مالیاتی که پدرش در این ماجرا بود ولی او تبرئه شد منتشر شد.

در اتهاماتی جدید، مسی در سال‌های 2007- 2009 مرتکب تخلف مالیاتی شده و خواستار 22 ماه زندان برای او شد صادر گشت.

متن این بیانیه در سه بند به شرح زیر است:

اول: باشگاه بارسلونا معتقد است که در رای دادستانی کل تضاد وجود دارد زیرا در تاریخ 25 سپتامبر گذشته مسی را از هرگونه فرار مالیاتی تبرئه شده است و امروز دوباره دادستان کل او را متهم کرده و کاملا در آراء دادستانی تضاد وجود دارد!

دوم: خانواده بزرگ بارسلونا در این وضعیت با تمام وجود همراه مسی خواهد بود و از هرگونه کمک قانونی و مالی و اداری برای مسی و خانواده‌اش دریغ نخواهد کرد.

سوم: باشگاه بارسلونا آراء مختلف و متناقض بر علیه مسی را کاملا رد می‌کند با توجه به اینکه این اتهامات خیلی وقت پیش‌ بر علیه او آغاز شده بود و آنها را در عرف ورزشی نمی‌داند و این اتهامات متعدد منجر به سلب آرامش و استقرار باشگاه می‌شود، باشگاه بیشتر از هر زمان دیگری برای مطالبه حقش ابراز حیثیت خواهد کرد و نمی‌گذارد با این اتهامات آرامش باشگاه بهم بخورد و آماده اتهاماتی که در آینده امکان دارد بر او وارد شود است.

انتهای پیام/آ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied