شمانیوز
شما نیوز

خوش‌خبر: لباس مدیریت هرچقدر هم فاخر باشد به تن کسی نچسبیده است

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: لباس مدیریت هرچقدر هم فاخر باشد به تن کسی نچسبیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از حاشیه‌هایی که برای امیر خوش‌خبر، سرپرست فدراسیون والیبال به وجود آمد محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال گفت: «امیر خوش‌خبر تا پایان مسابقات والیبال در المپیک 2016 ریو سرپرست تیم ملی والیبال می‌ماند.» این اظهار نظر محمدرضا داورزنی خیلی از حاشیه‌ها را تمام کرد تا بازهم خوش‌خبر بتواند در سمت قبلی خود فعالیت کند.

امیر خوش‌خبر، سرپرست فدراسیون والیبال پس از این اظهارنظر در یادداشتی از تمام حامیان خود تشکر کرد که متن نامه خوش‌خبر به شرح زیر است:

« به عنوان یک خدمتگزار کوچک در نظام معظم ورزش کشور و در تعامل با مدیران مدبر و کارآمد این تشکیلات چنین دریافته‌ام که از هرگونه رخداد و پیشامد، عبرتی آموخته و علیرغم مثبت و منفی بودن آن رخدادها، درسی فرا بگیرم به گونه‌اى که در پیشبرد امور، راهگشا و راهنمایم باشند. به هر حال قریب ٣٠ سال است که در جامعه ورزش میهنم مشغول خدمت هستم. چه در قالب بازیکن و چه در قالب مامور و کارمند و مدیر و سرپرست؛ بنابراین اعم از واحدهاى صفی و ستادى، دیرزمانیست که به هر شکلی در پی خدمت به مردم فهیم و ورزشدوست کشورم هستم. این مایه افتخار و مباهات من است که هرگز کم فروشی نکرده‌، در پی حاشیه و مسائل فراورزشی نبوده و با تمامی توان سر به کار خود داشته‌ام. بی هیچ شک و شائبه‌اى، کم و کاستی‌هاى بسیارى دارم که پیوسته تلاش می‌کنم با تلمذ در محضر اساتید، پیشکسوتان ، مدیران و مهم‌تر از همه تجربه و عمل به رفع و رجوع آنها بپردازم.

در بازگشت از مسابقات جام جهانی ژاپن و روزهاى پس از آن، فضاى ورزش والیبال دستخوش تنش و رخدادهایی گردید که به اعتقاد شخص من، بسیار طبیعی و اجتناب ناپذیر است. به هرحال تیم نتیجه مورد نظر را نگرفته و نقد و بررسی، حق منتقدان و دلسوزان است. قویاً اعتقاد دارم که وقایعی از این دست، هر از چند گاهی براى هر مدیر و سرپرستی، بس مفید و درخور فایده خواهد بود؛ چه آدمی را به خود می‌آورد، جایگاهش را یادآور می‌شود و هرکسی را به نوعی خانه تکانی در روش‌ها و شیوه‌ها و برخوردها و ارتباطات وامی دارد.

چنین آموخته‌ایم که قدرشناسی از قدرشناسان یک رسم دیرینه و سنتی مکتبی و دینی است؛ لذا به مصداق " من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق " وظیفه می‌دانم از همه دست اندرکاران و دوستداران ورزش به خصوص ورزش والیبال که در این چند روز ارائه طریق کرده و مستقیم و غیرمستقیم گوشزدهایی داشتند تشکر کنم. بودند کسانی که پهلوان منشانه از سرپرست بسکتبالی والیبال! حمایت کردند مصلحت اندیشی نکرده و پندارشان را روشن و واضح آشکار ساختند. آنان به شایعات بی‌پایه و اساس توجهی نکردند و این درخور تقدیر هست. نقدهایی نیز داشتند که آنها را به جان دل می پذیرم‌.

از رسانه‌ها به طور کلی، اعم از روزنامه‌ها و سایت‌ها و خبرگزارى‌ها به جهت اعتمادى که نشان دادند و جانب حق را گرفته و بیطرفانه هرآنچه رخ داده بود را منعکس ساختند و جداً در پی‌تنش زدایی و نه تنش زایی بودند بسیار بسیار سپاسگزارم. نه امروز که در طول این ده سال حضورم در تیم ملی پیوسته از حمایت هاى زحمتکشان رسانه‌اى برخوردار بوده‌ایم؛ هم من و هم تمام والیبالی‌ها این حمایت‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

از همکارانم در فدراسیون والیبال به خصوص ریاست محترم آن جداگانه تشکر کرده و حسن ظن ایشان را قدر می‌شناسم . بی‌تردید چنین توجهی از بالاترین مدیر والیبال کشور از سویی مسئولیتم را سنگین تر و از سوى دیگر همه بچه‌هاى تیم ملی را در انجام وظایف‌شان راسخ‌تر خواهد کرد.

بسیارى از همکاران در وزارت ورزش به اشکال مختلف حمایت خود را نشان دادند. ضمن تشکر از آنها ، توجهات شخص وزیر محترم ورزش و جوانان را به والیبال ارج می‌نهیم و وعده می‌دهیم که با تمامی توان از بروز هرگونه حاشیه در تیم ملی جلوگیرى کرده و بیشترین تلاش را در انجام امور خواهیم کرد.

از کج اندیشان، بدخواهان و غرض‌ورزان و شایعه‌سازان نیز به نوبه خودم ممنون و سپاسگزارم؛ آنان به مصداق " عدو شود سبب خیر ...." ناخواسته مرا در مواجهه با چنان چالشی قرار می‌دهند که بدانم و بفهمم این پست‌ها و جایگاه‌هاى ادارى، به احدالناسی وفا نکرده است. لباس مدیریت هرچقدر هم فاخر باشد به تن و بدن کسی نچسبیده و نخواهد چسبید. من به خوبی می‌دانم به تکه کاغذى آمده‌ام و به تکه کاغذى خواهم رفت؛ چنانکه کل زندگی نیز همین داستان است. به برگ تائید پزشک اطفال می‌آئیم و به برگ تائید پزشک قانونی روانه می‌شویم.

مایلم تاکید و تکرار کنم بحث و فحص در متن و حاشیه یک تیم ملی امرى کاملاً طبیعی و پسندیده است. تنها چیزى که به اعتقاد من نباید رخ می‌‌داد رسانه‌اى شدن برخی مسائل درون سازمانی ساده و روتین بود. از جمله ابطال ماموریت من و بازگشتم به وزارتخانه که یک امر روزمره و حق طبیعی و واضح مدیران است. گمان می‌کنم چنین دستوراتی پیوسته در سازمان‌ها رخ می‌دهد و رسانه‌اى شدن آنها درست نیست. به هرحال هرگاه چنین دستورى باشد بی‌گمان اطاعت خواهد شد.

اعلام می‌دارم همچون گذشته در جهت رشد و توسعه ورزش والیبال تلاش خواهم کرد. اعتلاى والیبال اولویت همه بچه‌هاى تیم ملی است. وعده می‌دهم که آرامش به بهترین شکلی در تیم ملی حاکم خواهد شد و یکدل و یک صدا به سوى اهداف مکتوب ورزش والیبال حرکت خواهیم کرد.

خداى بزرگ را شاکرم. اگر آزمونی بود، گویا سربلند بیرون آمده‌ام. سبب چه می‌تواند باشد جز "هذا من فضل ربی". ما مجدداً کار خودمان را خواهیم کرد؛ با همه توان. دلگرم به همین حمایت‌ها هستیم. آنها را از ما دریغ نکنید. به خصوص در سفرها و تورنمنت‌ها؛ هر نوشته، مطلب و هر ترغیب و تشویق شما حتی در گوشه‌اى از یک روزنامه، به ما بال و پر می‌دهد. آن را از ما دریغ نکنید. یاحق.»

انتهای پیام/آ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied