شمانیوز
شما نیوز

صعود قمی و سیاوشی به نیمه نهایی/ خوشبین و بریمنالو حذف شدند

نهمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان آسیا با صعود دو نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دوره از مسابقات صبح امروز(جمعه) با حضور 164 جودوکار از 22 کشور به میزبانی تایلند در بانکوک آغاز شد. تیم ایران امروز شش نماینده داشت که حاصل تلاش این جودوکاران صعود دو نماینده به مرحله نیمه نهایی تا اینجای کار بود.

در وزن 66- کیلوگرم پسران سینا قمی دور نخست " بات دلگار" از مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و سپس "جیومازیوف" از ترکمنستان را با همین نتیجه از پیش رو برداشت به نیمه نهایی صعود کرد. وی برای رسیدن به بازی نهایی "لی جانگ " از کره جنوبی را پیش رو دارد.

در وزن 48- کیلوگرم دختران هم لیلا سیاوشی دور نخست استراحت داشت و سپس "کاکاریوف" از ترکمنستان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. وی در صورت برتری مقابل نماینده چین تایپه راهی بازی نهایی نهایی خواهد شد.

کاظم کریمی جودوکار وزن 60- کیلوگرم کشورمان در مبارزه اول خود "یولی آکیلبک" از قرقیزستان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و دور دوم با امتیاز طلایی به "زوباتخان" از قزاقستان باخت و به گروه بازنده ها رفت. وی در این مرحله نماینده تاجیکستان را پیش رو دارد.

محمد خوشبین در وزن 50- کیلوگرم به "آنوربک" از قزاقستان باخت و حذف شد. علی محمدی بریمانلو در وزن 60- کیلوگرم همان دور نخست به هنگ کنگ با اخطار باخت و از دور مسابقات کنار رفت. همچنین در وزن 57- کیلوگرم نگین نظری دور اول استراحت دارد و دور دوم باید با "مورا" از هند مبارزه کند.

این مسابقات در تایلند جریان دارد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied