شمانیوز
شما نیوز

یک طلا و 2 برنز حاصل تلاش فرنگی کاران ایران در المپیک سیزم

فرنگی کاران کشورمان در نخستین روز از المپیک سیزم موفق به کسب یک مدال طلا و 2 برنز شدند.

به‌ گزارش خبرگزاری فارس، در نخستین روز از ر‌قا‌بت‌های کشتی فرنگی المپیک نظامیان جهان که در کره جنوبی در حال برگزاری است، محمدعلی گرایی در 71 کیلوگرم طلایی شد، محسن حاجی پور و سیدمصطفی صالحی زاده صاحب مدال برنز شدند.

محسن حاجی پور، نماینده وزن 59 کیلوگرم ایران در نخستین مصاف رومان لی از برزیل را 4 بر صفر شکست داد، اما در دیدار بعد مقابل حریف مصری با نتیجه‌ 3 بر یک شکست خورد که با توجه به صعود حریفش به فینال، راهی مرحله شانس مجدد شد. وی در این مرحله حریف لبنانی خود را 4 بر صفر از پیش‌رو برداشت و به دیدار رده بندی رفت. حاجی پور در این مرحله با غلبه بر ایوان کویلاکوف از روسیه صاحب مدال برنز شد.

در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی، ابتدا 4 بر صفر یاداک از هند را برد. سپس آلکسانیان از ارمنستان را 3 بر یک شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی حریف مصری را 4 بر یک شکست داد و فینالیست شد. گرایی در دیدار پایانی با نتیجه .. بر ... فرنگی کار کره ای را شکست داد و طلایی شد.

در وزن 80 کیلوگرم میلاد خسروی در نخستین دیدارش 3 بر یک مغلوب حریف مصری شد و از دور ر‌قا‌بت‌ها کنار رفت.

در وزن 98 کیلوگرم، سیدمصطفی صالحی زاده ابتدا ایوب‌اف از آذربایجان را 4 بر صفر شکست داد و سپس مقابل ویلیامز آمریکا 3 بر یک به پیروزی رسید، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل نیکیتا ملنیکوف از روسیه 3 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. صالحی زاده با غلبه بر حریف چینی در رده بندی صاحب مدال برنز شد.

رقابت های 4 وزن دوم این مسابقات فردا برگزار خواهد شد.

انتها‌ی‌ پیا‌م/آ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied