شمانیوز
شما نیوز

رگبار و رعد و برق در استان تهران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای استان تهران امروز نیمه ابری تا ابری درپاره ای نقاط همراه با رگبار و رعد وبرق و وزش باد و احتمال بادوگردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای استان تهران امروز نیمه ابری تا ابری درپاره ای نقاط همراه با رگبار و رعد وبرق و وزش باد و احتمال بادوگردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه در گفت و گو با خبرنگار سرویس «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) افزود: بیشترین و کمترین دمای امروز به ترتیب 28 و 17 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا(18 مهرماه) هوای استان تهران نیمه ابری در بعضی ساعات وزش باد درارتفاعات بارش پراکنده گاهی رعدوبرق خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای این روز 29 و 17 درجه سانتیگراد پیش‌بینی خواهد شد. هوای استان تهران یکشنبه (19 مهرماه) نیز کمی ابری در ارتفاعات همراه افزایش ابر گاهی وزش باد است . بیشترین دمای هوای این روز 28 درجه سانتیگراد و کمترین آن 15 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی امروز تداوم فعالیت سامانه بارشی به صورت رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد، و در بعضی ساعات وزش باد شدید موقت در مناطقی از شمال غرب،سواحل دریای خزر، شمال شرق، استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز و دانه های مرکزی زاگرس خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت:روز شنبه این شرایط در سواحل شمالی و به صورت پراکنده در برخی نقاط شمال شرق ، شمال غرب و ارتفاعات البرز پیش بینی می شود. در روز یکشنبه بارش در سواحل شمالی و به صورت پراکنده در شمال شرق ادامه دارد و به تدریج بارش در این نواحی نیز قطع خواهد شد.

وظیفه در پایان اظهارکرد: شدت بارش امروز در استانهای آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی،اردبیل،گیلان،مازندران،گلستان ،خراسان شمالی ،شمال خراسان رضوی، استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز در تهران،البرز،قزوین و ارتفاعات سمنان می باشد. در روز شنبه نیز شدت بارش در استان مازندران پیش بینی می‌شود.طی امروز و فردا دریای خزر و در روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس مواج است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied